וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 31.7: ליברפול דחתה עוד הצעה מברצלונה עבור קוטיניו

הקטלאנים הציעו 100 מיליון יורו עבור הברזילאי, אך נדחו בפעם השנייה. בספרד מדווחים שרונאלדו לא רוצה את אמבפה בריאל מדריד, נמניה מאטיץ הפך רשמית לשחקנה של מנצ'סטר יונייטד

צילום מסך

העברות

* זניט סנט פטרסבורג הודיעה על החתמתו לחמש שנים של עמנואל ממאנה בלמה של ליון ונבחרת ארגנטינה. הרוסים ישלמו לצרפתים כ-16 מיליון יורו עבור רכישתו.

* נמניה מאטיץ' הפך רשמית לשחקנה של מנצ'סטר יונייטד לאחר שחתם על חוזה לשלוש שנים בשורות השדים האדומים. יונייטד תשלם לצ'לסי סכום של כ-40 מיליון ליש"ט עבור הקשר. לידיעה המלאה.

* הקשר האורוגוואי לוקאס טוריירה שהיה על הכוונת של רומא האריך את חוזהו בסמפדוריה עד שנת 2022.

ריאד מחרז, לסטר סיטי. GettyImages
מכוון לרומא. מחרז/GettyImages

שמועות

* על פי דיווח טרי שמגיע מספרד, ליברפול דחתה הצעה שנייה מברצלונה הפעם בסך 100 מיליון יורו עבור כוכבה פיליפה קוטיניו.

* בספרד טוענים כי דייגו קוסטה מאס בהתקדמות האיטית של המגעים עם אתלטיקו מדריד והוא בוחן אופציות אחרות להמשך הקריירה. על פי הדיווחים מילאן מעוניינת לצרף את החלוץ שסיים את דרכו בצ'לסי.

* באיטליה מדווחים כי נאפולי הגיעה לסיכום עקרוני על צירופו של חלוץ לאציו בלדה קייטה. על פי ההערכות הקבוצה מדרום ארץ המגף תשלם 22 מיליון יורו עבור החלוץ.

* על פי "דייריו גול", כריסטיאנו רונאלדו לא חפץ במעברו של קיליאן אמבפה לריאל מדריד משום שהוא חושש לאבד את מעמדו ככוכב הגדול של הקבוצה ויקטין את סיכוייו לזכות פעם נוספת בבאלון ד'אור.

* בספרד טוענים ש"קוטיניו במרחק צעד מברצלונה", וכי הגעתו לא תהיה במקום ניימאר. שני המועמדים המובילים להחליף את היהלום הברזילאי כרגע הם קיליאן אמבפה ועוסמאן דמבלה. לידיעה המלאה, כולל העדכונים האחרונים על ניימאר

* ברצלונה שוקלת למכור לוולנסיה את אנדרה גומש, שהגיע בקיץ שעבר אך לא הרשים.

* על פי סרט דוקומנטרי בערוץ TV3, ליאונל מסי היה כל כך לא מרוצה בברצלונה, עד שהתקשר לפפ גווארדיולה וביקש לאחד איתו כוחות במנצ'סטר סיטי. הפרעוש אף דרש להיפגש עם מאמנו לשעבר, אך בסופו של דבר ג'וזפ מריה ברתומאו נפגש עם אביו של מסי והשניים סיכמו על הישארותו.

* באנגליה טוענים כי כוכב לסטר ריאד מחרז רוצה מאוד לעבור לרומא, אך השועלים דורשים תמורתו סכום של 50 מיליון ליש"ט בעוד רומא מוכנה בשלב זה לשלם 32 מיליון בלבד.

* מנג'ר ארסנל ארסן ונגר הכריז כי אלכסיס סאנצ'ס לא יעזוב את התותחנים ויישאר בלונדון לעונה נוספת. בצ'יליאני התעניינו הקיץ גם מנצ'סטר סיטי וגם פריס סן ז'רמן.

* טוטנהאם לא מוכנה לשלם לרוס בארקלי חוזה דומה לזה שהוא מקבל באברטון (120 אלף ליש"ט לשבוע). קשר נבחרת אנגליה ייאלץ להוריד בדרישותיו כדי לעבור לתרנגולים. אברטון תמתין עד שתקבל הצעה של 35 מיליון ליש"ט עבורו.

* מנג'ר מנצ'סטר יונייטד ז'וזה מוריניו הכחיש את הפרסומים לפיהם מרואן פלאיני יעזוב את המועדון לגלאטסראיי. "הוא חשוב מדי מכדי שנשחרר אותו", הכריז הפורטוגלי, "יש להם יותר סיכוי לצרף אותי".

* ווסט ברומיץ' מעוניינת בתומאס ורמאלן, שמיעט לשחק בברצלונה בשלוש השנים האחרונות, אך ארנסטו ואלוורדה עשוי להעניק לו הזדמנויות נוספות.

* באברטון מעוניינים לקבל השבוע תשובה סופית בעניינו של אוליבייה ז'ירו. הקבוצה של רונאלד קומאן הציעה 25 מיליון פאונד עבור החלוץ, אך בארסנל עדיין לא הכריעו בנושא.

* סטוק סיטי מעוניינת לצרף את כוכב דינמו קייב אנדריי ירמולנקו כמחליף של מרקו ארנאוטוביץ' האוסטרי שעבר הקיץ לווסטהאם.

* הבלם הדני של פנרבחצ'ה סימון קיאר מתקרב לסביליה הספרדית שאמורה לשלם עבורו סכום של כ-10 מיליון יורו.

* ווטפורד מעוניינת במגן ארסנל קירן גיבס.

אנדרה גומש שחקן ברצלונה. GettyImages
כבר נגמר? גומש/GettyImages

וגם:

* אנטוניו קסאנו טוען שהוא לא פורש, ואולי יחזור לשחק בספטמבר. אחרי שהודיע בפעם השנייה שהוא עוזב את ורונה (אחרי שכבר חזר), הוא מדבר: "בחיים יש בחירות, כל אחד תוהה אם הן נכונות או לא, זה קרה מיליארד פעמים, אבל כשכדורגלן מתחרט זה נוצץ, ואז כולם אומרים קסאנו משוגע. לא היה לי ניצוץ עם ורונה, זה כמו להישאר עם אישה ולהרגיש שהיא לא רוצה אותך. חשבתי פשוט לצאת מזה, במקום למרוח את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully