וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוגב אוחיון: "יש עוד המון עבודה, ראינו הרבה דברים שצריך לתקן"

31.7.2017 / 8:11

נבחרת ישראל תשוב ארצה אחרי הניצחון השני על רומניה, הגארד שרשם שתי הופעות טובות סיכם. ליאור אליהו יחבור לשחקנים וישוב לאימונים לקראת המשחקים בסנט פטרסבורג נגד פינלנד ורוסיה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זו רק ההתחלה. אוחיון/מערכת וואלה!, צילום מסך

נבחרת ישראל סיימה אמש (ראשון) את שני משחקי ההכנה שלה בבוקרשט לקראת יורובאסקט 2017 עם ניצחון 81:85 על נבחרת רומניה המארחת. השחקנים של ארז אדלשטיין נראו פחות טוב מהמשחק הראשון נגד הרומנים ונקלעו לפיגור דו ספרתי סמוך לסיום הרבע השלישי, אלא שאז הרכב מחליפים שכלל את יוגב אוחיון, יותם הלפרין, שון דאוסון, עוז בלייזר ועידן זלמנסון הפך את התוצאה ונתנו לישראל את הניצחון. בנבחרת ציינו כהבדל העיקרי מהמשחק הקודם את חזרתו של ולאד מולדובנו, הכוכב של הרומנים, שהיה המצטיין על המגרש עם 27 נקודות.

"לא היה משחק קל, הם באו הרבה יותר אגרסיביים, הקשו עלינו בהגנות שלא עבדנו עליהן עד עכשיו כל כך, שמח שידענו להתמודד עם האווירה ועם התנאים הלא פשוטים שהיו פה ולקחת את המשחק הזה בסוף", סיכם יוגב אוחיון שרשם משחק טוב עם 10 נקודות ו-4 ריבאונדים. "זה היה מדד טוב למשחק נגד עמדה 4 דומיננטית. מבחינתנו עברנו סוג משחק שהוא טוב לנו להמשך, משחק צמוד שהיינו בפיגור לאורך כולו, זה חשוב. יש עוד המון עבודה וראינו הרבה דברים שצריך לתקן בהמשך הדרך. הדברים עליהם עבדנו בווידאו מהמשחק הקודם ורצינו לתקן נראו הרבה יותר טוב".

בנבחרת ישובו היום ארצה ומי שיחבור בחזרה ל-13 השחקנים שיצאו לרומניה הוא ליאור אליהו, שנשאר בארץ לאימונים אישיים. אליהו צפוי לצאת עם שאר שחקני הסגל לנסיעה לסנט פטרסבורג בסוף השבוע הקרוב, במהלכה תפגוש ישראל את נבחרות פינלנד בשבת, ואת רוסיה המארחת ביום ראשון. לאחר מכן תשוב הנבחרת ארצה לארבעה משחקי אימון נגד בריטניה, טורקיה וסלובניה.

עוד בנושא:

הכנה: נבחרת ישראל ניצחה את רומניה 81:85
אדלשטיין מרוצה: "שמח מהתרומה של עוז בלייזר, הוא יתרום לנו הרבה"
נבחרת הנוער ניצחה את פולין לאחר הארכה ונותרה מושלמת באליפות אירופה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully