וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדלשטיין מרוצה: "שמח מהתרומה של עוז בלייזר, הוא יתרום לנו הרבה"

30.7.2017 / 22:21

מאמן הנבחרת שיבח את פורוורד מכבי חיפה שבלט לטובה ב-81:85 על רומניה עם 10 נקודות, והודה: "לא תכננתי שכספי ישחק כל כך הרבה". דאוסון שמח: "התעלנו על עצמנו בדקות הסיום, הלך לי טוב"

עומרי כספי נבחרת ישראל. Alina - Diana COJOCARU,
מוריד חלודה. כספי/Alina - Diana COJOCARU

31 ימים בדיוק נותרו לפתיחת היורובאסקט, ונבחרת ישראל עדיין רחוקה מלהרשים. הנבחרת גברה הערב (ראשון) 81:85 על רומניה בפעם השנייה תוך שלושה ימים, אבל הפעם זה הלך הרבה יותר קשה, למרות שעומרי כספי ערך הופעת בכורה בקמפיין. פורוורד גולדן סטייט קלע 16 נקודות ועלה למקום העשירי בטבלת קלעי כל הזמנים בנבחרת (עבר את טל בורשטיין), אבל לו ולשאר שחקני הנבחרת יש עוד הרבה עבודה כדי להיכנס לכושר.

"אני שמח מאוד מהתרומה של עוז בלייזר, הוא יתרום לנו הרבה בהמשך", אמר מאמן הנבחרת ארז אדלשטיין בסיום, בהתייחס לתרומה המפתיעה של פורוורד מכבי חיפה (10 נקודות הערב). "הוא ייתן לנו עומק והוא מחובר לכל השחקנים. התכנון לא היה שכספי ישחק כל כך הרבה דקות, אבל המשחק התפתח בצורה כזאת שהיינו חייבים".

עומרי כספי עצמו הוסיף: "חזרתי אחרי הרבה זמן, לא שיחקתי שלושה וחצי חודשים,אז כיף לרוץ ולהיכנס לקצב. עדיין יש הרבה דברים שצריכים לעבוד עליהם, בטח התקפה נגד אזורית, עוד לא נגענו בהכל. אבל ניצחון זה דבר טוב". על העלייה למקום העשירי בקלעי כל הזמנים של הנבחרת: "זה כיף ואני גאה בזה. יש לנו עוד קיץ ארוך ואני נהנה".

שון דאוסון הוסיף: "זה היה תרגול בשבילנו להיות בפיגור כל המשחק, לתרגל את המצב הזה במשחק חוץ ולהתעלות על עצמנו ולהשיג את הניצחון. הרגשתי טוב היום, גם הלך לי טוב, הלך לכולנו טוב בסוף ועשינו מאמץ גדול כדי לנצח את המשחק, שמח שהצלחתי לתרום בכל דרך אפשרית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully