וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת הנוער ניצחה את פולין לאחר הארכה ונותרה מושלמת באליפות אירופה

אחרי הניצחון על פורטוגל, נבחרת ישראל התבססה במקום הראשון בבית ג' של טורניר דרג ב' הנערך באסטוניה עם 85:88. אופק מלכה (19 נק') ותומר לוינסון (18 נק', 11 ריב') הצטיינו

תומר לוינסון שחקן נבחרת הנוער. ברני ארדוב
הצטיין. תומר לוינסון/ברני ארדוב

נבחרת הנוער של ישראל ניצחה היום (ראשון) 85:88 בהארכה את נבחרת פולין במסגרת אליפות אירופה דרג ב' הנערכת באסטוניה. ישראל הגיעה למשחק עם מאזן מושלם ושמרה עליו, וכעת היא סופרת ניצחון שלישי ברציפות ומתבססת במקום הראשון בבית ג'. הנבחרת תפגוש ביום שלישי את רומניה ותסיים את שלב הבתים של האליפות ביום רביעי במפגש עם אזרבייג'אן. ניצחון על רומניה יבטיח העפלה לרבע גמר עוד לפני מחזור הסיום.

הפולנים פתחו את המשחק טוב יותר, ובסיום הרבע הראשון הובילו 17:27. הנבחרת חזרה למשחק ברבע השני ואף עלתה ליתרון, עליו הצליחה לשמור כמעט עד לסיום המשחק, אך הפולנים הצליחו להתקרב ולעלות ליתרון עליו שמרו שניות לסיום, עד ששלשה גדולה של עמית עבו קבעה שוויון 80:80 ושלחה את המשחק להארכה. פולין שוב לקחה את ההובלה בהארכה, אבל חדירה נאה של יאיר קרביץ קבעה 85:86 לזכות ישראל, פולין לא הצליחה להשיג נקודות בהתקפה האחרונה, יותם חנוכי נשלח לקו וקבע את תוצאת המשחק - 85:88 לישראל.

קלעו לנבחרת: אופק מלכה 19 נקודות, תומר לוינסון 18 (11 ריבאונדים), יותם חנוכי 14, עמית עבו 9 (9 אסיסטים), נועם אביבי 8, רז אדם 7, יאיר קרביץ 7 (13 ריבואנדים), תומר פורת 4, דביר רינגוולד 2, שחר אמיר וגבריאל ציציאשוילי שותפו אך לא קלעו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully