וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: נבחרת ישראל ניצחה את רומניה 81:85

הכנה ליורובאקסט 2017: עומרי כספי (16 נקודות, 6 ריבאונדים) ערך הופעת בכורה בקמפיין ועבר את טל בורשטיין בקלעי כל הזמנים בנבחרת. ארז אדלשטיין השתמש ברוטציה רחבה, גם בלייזר בלט

אלישי כדיר נבחרת ישראל. Alina - Diana COJOCARU,
עוד ניסוי כלים מוצלח. אלישי כדיר נלחם על הכדור/Alina - Diana COJOCARU

31 ימים בדיוק לפני יריית הפתיחה ליורובאקסט, נבחרת ישראל ניצחה היום (ראשון) 81:85 את נבחרת רומניה במשחק ההכנה השני בין הקבוצות. ארז אדלשטיין קיבל את עומרי כספי, שלא יכל לשחק במשחק הקודם מול רומניה בשל חוקי ה-NBA, קלע 16 נקודות ואף עבר את טל בורשטיין ברשימת קלעי כל הזמנים בנבחרת ועלה למקום העשירי.

המשחק היה צמוד לכל אורכו. אדלשטיין נתן דקות לכל שחקני הסגל, שהתמודדו בהצלחה עם משחק מדהים של ולאד מולדובנו (27 נקודות, 6 ריבאונדים) וגיורדון ווטסון (18, 6 אסיסטים). הרומנים עלו ליתרון מבטיח ברבע השלישי, אך ישראל לא ויתרה וברבע הרביעי התחילה לצמצם עד שעידן זלמנסון העביר את היתרון לצד הכחול-לבן, ובסופו של דבר הנבחרת הצליחה לשמור על היתרון המינימלי עד לסיום.

הנבחרת תשוב כעת ארצה, ולקראת סוף השבוע תמריא שוב, הפעם לסנט פטרסבורג, שם תפגוש את פינלנד ורוסיה המארחת לשני משחקי אימון. משחקי ההכנה הבאים של ישראל יהיו בארץ - שני משחקי הכנה נגד בריטניה, ומשחקים נוספים נגד סלובניה וטורקיה.

קלעו לנבחרת ישראל: עומרי כספי 16 (6 ריבאונדים), גיא פניני 11, עוז בלייזר, יוגב אוחיון ושון דאוסון (5 ריבאונדים, 5 אסיסטים) 10 כל אחד, גל מקל ועידן זלמנסון 8 כל אחד, יותם הלפרין 7, אלכס צ'וברביץ' וריצ'אד האוול 2 כל אחד, אלישי כדיר 1. בר טימור שותף ולא קלע.

הרבו לקלוע לרומניה: ולאד מולדבינו 27, ג'ורדן ווטסון 18.

עוד בנושא:

בשישי: ישראל ניצחה 73:83 את רומניה ללא כספי ואליהו
סנטר העתיד: עידן זלמנסון מתכנן לעשות מהפכה בנבחרת

seperator

מהלך המשחק

נבחרת ישראל פתחה עם: גל מקל, בר טימור, גיא פניני, ריצ'רד האוול ועומרי כספי. הרבע הראשון התחיל בצורה צמודה עם המון עבירות ששלחו את שחקני שתי הנבחרות לקו. שלשה של מולדובנו העלתה את הרומנים ליתרון משמעותי ראשון במשחק וקבעה גם את תוצאת הרבע הראשון, 18:25 לרומניה.

הרבע השני התחיל באותה צורה. שלשה של יותם הלפרין איזנה ל-27:27. שלשה נוספת, הפעם של יוגב אוחיון, העלתה את הנבחרת ליתרון 29:30. ווטסון להט וקלע 5 נקודות רצופות כדי להעלות את רומניה ל-38:43. הטבעה נאה של עומרי כספי קבעה את תוצאת המחצית - 40:44 לרומנים.

הרבע השלישי המשיך להיות צמוד. עומרי כספי הגיע ל-14 נקודות, ועלה באותו הרגע למקום העשירי בקלעי כל הזמנים של נבחרת ישראל כשהוא עובר את טל בורשטיין לו היו 1,173 נקודות. ווטסון השלים ריצת 0:7 של הרומנים והעלה אותם ליתרון 53:61. חדירה נאה של שון דאוסון לסל צימקה ל-67:62 וסיימה את הרבע.

ישראל התחילה לצמצם ברבע הרביעי. עידן זלמנסון הוריד את ההפרש לנקודה אחת בלבד, וקצת יותר מחמש דקות לסיום המשחק הרומנים הובילו 74:75. זלמנסון קיבל כדור טוב מאוחיון והעלה את ישראל ליתרון 75:76. הרומנים חזרו להוביל, אבל יותם הלפרין נשלח לקו והעלה את הנבחרת ל-79:80, פחות מדקה לסיום. הנבחרת הצליחה לשמור על היתרון עד סוף המשחק בו ניצחה בתוצאה 81:85.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully