וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: ישראל ניצחה 73:83 ברומניה

הנבחרת של ארז אדלשטיין החלה את הכנותיה ליורובאסקט מול יריבה שתארח אף היא את אחד הבתים. ישראל הובילה לאורך כל שלבי המשחק והסתדרה בלי כספי ואליהו. 11 לבר טימור ויוגב אוחיון

גל מקל נבחרת ישראל. Alina - Diana COJOCARU
התאחדות הכדורסל של רומניה, אתר רשמי
הכנה של חודש לדבר האמיתי יצאה לדרך. מקל/אתר רשמי, Alina - Diana COJOCARU התאחדות הכדורסל של רומניה

קצת יותר מחודש לפני פתיחת היורובאסקט, שבית אחד מתוכו ייערך בישראל לראשונה אי פעם, הנבחרת של ארז אדלשטיין ניצחה הערב (שישי) 73:83 בחוץ את רומניה למשחק הכנה ראשון, כאשר שתי הנבחרות ייפגשו שוב ביום ראשון. ליאור אליהו נותר בארץ ועומרי כספי רשאי לשחק רק החל מהמשחק הבא של הנבחרת, בשל חוקי ה-NBA. ריצ'רד האוול ועידן זלמנסון ערכו בכורה במדים הלאומיים, כאשר מי שהובילו את הנבחרת לניצחון הנינוח, בתום משחק בו היא שלטה כמעט לכל אורך 40 הדקות, היו בר טימור, יוגב אוחיון וגיא פניני.

המאמן ארז אדלשטיין אמר בסיום לערוץ הספורט: "שקדנו על התכנית ולקחנו בחשבון שאנחנו רוצים להתחיל לשחק מוקדם, מהמטרות האלה, להוריד חלודה ולתת לחבר'ה צעירים לשחק. זה משחק ראשון אחרי עשרה ימי אימון. צריך להתחיל להרכיב את הנבחרת. אבל בואו לא נצא מפרופורציות, זה משחק אימון ראשון. החבר'ה באו לאימונים עם אנרגיה טובה וראש פתוח. הם מאוד רוצים להצליח. אני שנה רביעית בנבחרת, השארנו חלק מהדברים מהקמפיינים הקודמים ואנשים זוכרים אותם וקל לעשות אותם. יש לנו אינטילגנציית משחק של הוותיקים והשאר נדבקים".

עוד בנושא:

עידן זלמנסון מקווה לחולל מהפכה בנבחרת ישראל

שחקני נבחרת ישראל. Alina - Diana COJOCARU
התאחדות הכדורסל של רומניה, אתר רשמי
הנבחרת ברומניה/אתר רשמי, Alina - Diana COJOCARU התאחדות הכדורסל של רומניה

מהלך המשחק:

ישראל פתחה עם האוול, מקל, פניני, בלייזר וטימור ועלתה ל-2:7 מהיר. היכולת הטובה נמשכה בדרך ל-5:14. רומניה נכנסה מעט למשחק והרבע נגמר ב-15:22 ישראלי, כשפניני מוביל עם 6. הרומנים נראו הרבה יותר טוב בתחילת הרבע השני וחזרו למשחק, כאשר שלשה שלהם קבעה 28:28 וגרמה לאדלשטיין להזעיק פסק זמן. המשחק התבלגן מעט וישראל ניצלה זאת כדי לברוח שוב ליתרון קטן, 32:38. המחצית הסתיימה ב-38:46 לישראל, אותה המשיך להוביל פניני, עם 10. הלפרין עם 7 בהפסקה.

עוד באותו נושא

תופס צבע: המהפכה שעידן זלמנסון מתכנן לחולל בנבחרת ישראל

לכתבה המלאה
עידן זלמנסון נבחרת ישראל. Alina - Diana COJOCARU
התאחדות הכדורסל של רומניה, אתר רשמי
בכורה בנבחרת. זלמנסון/אתר רשמי, Alina - Diana COJOCARU התאחדות הכדורסל של רומניה

המארחת עלתה טוב לרבע השלישי, עצרה את ישראל על נקודה בארבע דקות וחזרה למשחק. הנבחרת שוב התאוששה בזמן ופתחה פער קטן, 51:56, מה שלא אפשר לרומניה לעלות ליתרון ראשון במשחק. עד סוף הרבע, הפער כבר עלה ל-10, ירד במהרה לחמש ועם שלשת באזר של אוחיון, נעצר על שמונה. 56:64 לישראל עם 10 דקות על השעון.

הנבחרת הצליחה לברוח בדקות הראשונות של הרבע האחרון ועלתה ל-59:70 מבטיח. רומניה ניסתה להתקרב, אבל לא ממש הצליח וישראל שייטה לעבר הניצחון. זה נגמר עם 73:83.

עוז בלייזר נבחרת ישראל. Alina - Diana COJOCARU
התאחדות הכדורסל של רומניה, אתר רשמי
בלייזר שומר על הכדור/אתר רשמי, Alina - Diana COJOCARU התאחדות הכדורסל של רומניה

קלעו לישראל:

יוגב אוחיון 11, בר טימור 11, גיא פניני 10 (9 אס'), ריצ'רד האוול 9, עוז בלייזר 9, יותם הלפרין 7, שון דאוסון 6 (7 ריב'), אלכס צ'וברביץ' 5, עידן זלמנסון 4, אלישי כדיר 4, גל מקל 4, עמית שמחון 3

בר טימור נבחרת ישראל. Alina - Diana COJOCARU
התאחדות הכדורסל של רומניה, אתר רשמי
טימור בדרך לסל/אתר רשמי, Alina - Diana COJOCARU התאחדות הכדורסל של רומניה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully