וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברפול מתאהבת: "מוחמד סלאח עף על המגרש. הוא השתלב נהדר"

הרכש המצרי מככב במשחקי הכנה. ג'יני ויינאלדום: "הוא לא רק שחקן גדול, אלא גם אדם גדול. מהרגע שהגיע, הוא מרגיש חופשי להיות עצמו". לואיס גרסיה: "סלאח חזר לאנגליה שחקן אחר"

אימג'בנק GettyImages

בווידאו: שחקני ליברפול טובלים באגם בגרמניה

מוחמד סלאח כבש אמש את השער השלישי של ליברפול בניצחון 0:3 על הרטה ברלין במשחק הכנה, ובמרסיסייד מאוד מתלהבים משחקן הכנף שנרכש מרומא תמורת כ-42 מיליון יורו. המצרי הבינלאומי כבש שלושה שערים במשחקי האימון עד כה ונראה שהוא התאקלם בצורה מצוינת.

"סלאח ממש עף על המגרש", אמר ג'ורג'יניו ויינאלדום, "הוא השתלב ממש טוב. הוא לא רק שחקן גדול, אלא גם אדם גדול. האופי שלו הופך את ההשתלבות שלו ליותר טובה וגם עוזר לנו לקבל אותו מהר. מהרגע שהוא הגיע לקבוצה, הוא הרגיש חופשי להיות עצמו".

סלאח נרכש על ידי צ'לסי בקיץ 2013 אבל לא הצליח להותיר חותם ובשנה וחצי שלו בלונדון רשם רק 13 הופעות פרמיירליג. בהמשך הושאל לפיורנטינה לחצי עונה, נרכש על ידי רומא ובאיטליה חזר לחיים. ב-81 משחקי סרייה A כבש 35 שערים ובישל 24 נוספים, מה שהפך אותו לאחד מהשחקנים הבולטים בליגה וסידר לו כרטיס טיסה לליברפול.

"לא פשוט להתרגל לפרמיירליג, אבל מוחמד סלאח כבר מכיר אותה", אמר שחקן העבר של ליברפול, לואיס גרסיה, "הוא מגיע במצב שונה. הוא התבגר, הוא יותר תחרותי, הוא למד דברים נוספים בליגה אחרת ויביא אותם לאנגליה. הוא שחקן אחר".

עוד בנושא:

יורגן קלופ: "מאוד מרוצה מהסגל שלי"
העברות בעולם, 30.7: פלאיני בדרך לטורקיה?
אינטר ניצחה את צ'לסי 1:2 במשחק הכנה

שחקן ליברפול, מוחמד סלאח. GettyImages
ההיכרות עם הפרמיירליג תעזור? סלאח/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully