וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לודוגורץ בלחץ, המאמן תקף: "בבולגריה יש 8 מיליון פרשנים"

גיורגי דרמנג'ייב ענה לביקורות החוזרות ונשנות בעקבות ההפסד בבאר שבע: "שיאשימו אותי, בסופו של דבר אני זה שמקבל החלטות". טרזייב: "בגומלין ביום רביעי נלחץ משריקת הפתיחה"

AP

בווידאו: תקציר ה-0:0 של לודוגורץ נגד לוקומוטיב פלובדיב אתמול

לחץ גדול בלודוגורץ רזגארד לקראת משחק הגומלין נגד הפועל באר שבע ביום רביעי (21:30, ספורט1). אתמול אלופת בולגריה נפרדה ב-0:0 בלבד מלוקומוטיב פלובדיב והמאמן גיורגי דרמנג'ייב תקף את התקשורת והפרשנים אחרי ההתמודדות.

לודוגורץ אמנם איבדה נקודות, אבל שיחקה בהרכב חסר מאוד ובבולגריה לא ייחסו לכך חשיבות רבה מדי. ההפסד 2:0 בבאר שבע לעומת זאת, עדיין מהדהד. דרמנג'ייב תקף אתמול: "בבולגריה יש 8 מיליון פרשנים, אבל אני זה שקובע את המערך והטקטיקה. אלו שאומרים שאין לי תכנית משחק - שידברו. ואנדרסון החמיץ בבאר שבע, אז אני צריך להחליף אותו? כי כבר שמעתי שיש מי שאומר שהוא צריך לרדת לספסל".

המאמן הוסיף: "אני סומך על השחקנים לקראת באר שבע, מצדי שיאשימו אותי אם לא נעלה. אני לא בלחץ ואני לא חושב במונחים של לחץ. אני נשאר יציב עם שתי רגליים על הקרקע וחושב רק מה אפשר לעשות".

הבלם גיורגי טרזייב הוסיף: "אף אחד בחדר ההלבשה לא מעלה על דעתו אפשרות של הדחה נגד הפועל באר שבע. אני מקווה שהאוהדים יעזרו לנו. זה יהיה קשה, אבל לא בלתי אפשרי. צוות האימון ניתח את המשחק הראשון ולא נחזור על הטעויות שביצענו בו. אנחנו צריכים שער מוקדם ונפעיל הרבה לחץ משריקת הפתיחה".

עוד בנושא:

בהפועל באר שבע מרוצים מפקהארט, גדיר והצעירים
ביברס נאתכו הגיע ל-60 שערים באירופה, ליאור רפאלוב בישל
העברות בעולם, 30.8: העסקאות והשמועות

מאמן לודוגורץ גיורגי דרמנג'ייב. ברני ארדוב
עצבני. דרמנג'ייב/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully