וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: ביברס נאתכו הגיע ל-60 שערים באירופה, ליאור רפאלוב בישל

קשר צסק"א כבש בפנדל ב-0:2 על חבארובסק, קשר קלאב ברוז' בישל ב-0:4 על לוקרן. ניר ביטון בישל ב-0:5 של סלטיק, תיקו לכיאל וחמד בהכנה, ניצחון למרציאנו בגביע הליגה, הפסד לאלמוג כהן

צילום מסך

בווידאו: תקציר הצמד של ערן זהבי בדרבי של גוואנגז'ו

ביברס נאתכו כבש היום (שבת) את שערו השני במדי צסק"א מוסקבה לעונת 2017/18, כשקבוצתו ניצחה 0:2 בבית את חבארובסק במסגרת המחזור השלישי בליגה הרוסית. נאתכו, שהבקיע בפנדל מול אנז'י במחזור הפתיחה, עשה את זה גם הפעם מהנקודה הלבנה, כשגלגל בקלות לצד ימין בדקה ה-37 אחרי שאלן דזגוייב הוכשל ברחבה. אלכסנדר גולובין ניצל טעות קשה בהגנת האורחים כדי לכבוש את הראשון בדקה הרביעית.

נאתכו, שהשלים 90 דקות אחרי ששותף כמחליף במוקדמות ליגת האלופות מול א.א.ק אתונה באמצע השבוע, הגיע ל-60 שערים בקריירה האירופית שלו (ליגות, גביעים ומשחקים במפעלי אופ"א) והשתווה בכך לחיים רביבו. לפניו נמצאים תומר חמד (62), אליניב ברדה ויוסי בניון (67 כל אחד) ורוני רוזנטל (85).

ביברס נאתכו שחקן צסק"א מוסקבה. GettyImages
השתווה לחיים רביבו. ביברס נאתכו/GettyImages

* ליאור רפאלוב שיחק 56 דקות בהרכב קלאב ברוז' ובישל את השער השני בניצחון הקליל 0:4 בחוץ על לוקרן במחזור הפתיחה של הליגה הבלגית. הבלם ברנדון מכלה כבש בדקה החמישית, רפאלוב הכניס כדור עומק נהדר בדקה ה-17 לדניס בונאבנטור, "ניימאר הניגרי", שהשלים צמד אישי בדקה ה-24. למרות הרחקתו של הליבלטון פלאסיוס בדקה ה-32, סגנית האלופה הוסיפה שער נוסף עם עצמי של מרקו מיריץ' (55).

* אלמוג כהן שיחק 67 דקות בהרכב אינגולשטאדט, שפתחה את העונה בבונדסליגה השנייה עם הפסד ביתי 1:0 לאוניון ברלין. היורדת לא הצליחה לנצל את יתרונה, ובדקה ה-59 נכנעה לבעיטת יעף אדירה של כריסטופר טרימל. הקשר הישראלי הוחלף כאמור שמונה דקות לאחר מכן.

* מונס דאבור נכנס כמחליף בדקה ה-68, כשרד בול זלצבורג סיימה ב-1:1 ביתי מול לאסק לינץ במחזור השני בליגה האוסטרית. הי צ'אן הוואנג כבש לאלופה בדקה ה-42, אבל כריסטיאן רמסבנר השווה בחלוף 14 דקות.

* אופיר מרציאנו השלים 90 דקות בשערה של היברניאן, שהביסה 0:3 בחוץ את אלואה במסגרת שלב הבתים של גביע הליגה הסקוטית. היברניאן עם 10 נקודות מארבעה משחקים, בראש בית ד'. פרייזר מארי (15) וסיימון מארי (63 ו-80) כבשו.

בירם כיאל שחקן ברייטון (משמאל) מול ג'יימס מדיסון שחקן נוריץ'. רויטרס
הכנות אחרונות לפרמיירליג. בירם כיאל מול ג'יימס מדיסון מנוריץ'/רויטרס

* בירם כיאל פתח בהרכב ברייטון, שסיימה ב-1:1 את משחק ההכנה שלה מול נוריץ' מליגת המשנה. כיאל הוחלף בדקה ה-61, בעוד תומר חמד נכנס בדקה ה-77. פסקל גרוס כבש לזכות ברייטון בדקה ה-21, מארלי ווטקינס השווה בדקה ה-42.

* ניר ביטון נכנס כמחליף בדקה ה-46 ובישל את השער האחרון ב-0:5 של סלטיק על סנדרלנד במשחק הכנה. קאלום מקגרגור כבש שלושער, ג'ונתן הייז הוסיף וביטון הכין בדקה ה-70 לסטיוארט ארמסטרונג שקבע את תוצאת המשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully