וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: איסק קואנקה הפצוע לא ייצא למשחק בבולגריה

30.7.2017 / 11:36

הספרדי עדיין לא יכול להתאמן באופן מלא, ויישאר בארץ כדי להמשיך את השיקום. זריהן, שגם הוא לא יהיה בסגל מול לודוגורץ, ייצא כדי להתאמן עם חבריו. בקבוצה מרוצים מפקהארט וגדיר

צילום ועריכה: קובי אליהו

איסק קואנקה לא ייצא עם הפועל באר שבע לבולגריה, לקראת משחק הגומלין מול לודוגורץ במוקדמות ליגת האלופות. הספרדי הפצוע לא כשיר עדיין לפעילות מלאה ולא יכול לערוך אימונים מלאים, ובמועדון החליטו שאין צורך שיטוס עם הקבוצה, והוא ימשיך את הליך השיקום שלו בישראל. גם ניב זריהן פצוע ולא ייכלל בסגל של ברק בכר מול הבולגרים, אך לעומת קואנקה, הוא יטוס לבולגריה כדי להתאמן שם עם חבריו.

בקבוצה היו מאוד מרוצים מהניצחון אמש (שבת) בגביע הטוטו, 0:3 על הפועל אשקלון. עיקר שביעות הרצון נבעה מהיכולת של שחקנים שלא היו בהרכב באירופה עד כה והוכיחו שהם יכולים להפגין רמה גבוהה, גם אם הם זוכים לפחות דקות משחק.

אצל האלופה היו מרוצים במיוחד מהעובדה שחלוץ הרכש הצ'כי תומאש פקהארט נכנס לעניינים במהרה עם בישול. המאמן ברק בכר התעקש על חלוץ מסוגו של פקהארט, במטרה לייצר נוכחות ברחבה ולפנות שטחים לשחקנים אחרים ובקבוצה ציינו שהבישול של פקהארט היה הדוגמה בדיוק למה שבכר ציפה ממנו: "הוא עוד יצטרך זמן כדי להיכנס לעניינים ולצבור כושר משחק, אבל כבר הוכיח שהנוכחות שלו תשפיע הרבה בליגה", אמרו בבאר שבע בסיום המשחק.

עוד בנושא:

גביע הטוטו: הפועל באר שבע הביסה 0:3 את הפועל אשקלון
ברק בכר: "פקהארט הראה למה הבאנו אותו, אם צריך נשתמש בו מול לודוגורץ"
גביע הטוטו: מכבי פתח תקוה ניצחה 0:1 את הפועל רעננה

תומאש פקהארט שחקן הפועל באר שבע עם מוחמד גדיר. לירון מולדובן
כבר התחיל לספק את הסחורה. פקהארט/לירון מולדובן

מי שעוד זכה לתשבוחות היה מוחמד גדיר, שעלה מהספסל, כבש צמד ועשוי לפתוח בגומלין מול לודוגורץ. גם הצעירים איתמר שבירו, נועם דיעי ואמיר חלאיילה השתלבו היטב והרשימו, מה שנתן עוד קצת חומר למחשבה לבכר. "הם מצדיקים את היותם בסגל", אמר מהראן ראדי על השלושה הללו.

חלאיילה עלה לשחק למרות פציעה ובקבוצה העריכו זאת מאוד. לוואלה! ספורט נודע שלפני המשחק הוא חש שסובב את הברך, אך סירב לוותר על ההזדמנות, החליט לשחק ואף בא על שכרו עם השער שכבש. היום הוא יעבור צילום ואז תתברר חומרת הפציעה שלו.

בבאר שבע יתפנו כעת להכנות למשחק מול לודוגורץ. למרות היתרון המבטיח מהמשחק הראשון (0:2), בקבוצה לא מפסיקים להבהיר לשחקנים את הצורך לשחק בנחישות דומה. "אני נותן 100 אחוז בכל משחק. לא חשוב לי אם זה גביע הטוטו או גמר גביע המדינה", אמר אתמול ראדי, "נצטרך לתת 200 אחוז נגד לודוגורץ. יש לנו יתרון, אבל אנחנו באים למשחק הזה כמשחק חדש".

(עדכון ראשון: 07:21)

עוד באותו נושא

גביע הטוטו: הפועל באר שבע הביסה 0:3 את הפועל אשקלון

לכתבה המלאה
איסק קואנקה שחקן הפועל באר שבע ביציע. ברני ארדוב
השיקום נמשך. איסק קואנקה/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully