וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "פקהארט הראה למה הבאנו אותו, אם צריך נשתמש בו מול לודוגורץ"

מאמן הפועל באר שבע התייחס ליכולת של חלוץ הרכש הצ'כי שבישל בניצחון 0:3 על הפועל אשקלון: "יש לי סיפוק מהמשחק". עוזר מאמן אשקלון אלי לוי: "החזקנו מעמד עד שהכנסנו שחקני נוער"

ברק בכר מאמן הפועל באר שבע. לירון מולדובן
"אנחנו צריכים את כולם". בכר./לירון מולדובן

הפועל באר שבע, גם בהרכב משני ממשיכה להפגין דומיננטיות בכדורגל הישראלי. הקבוצה של ברק בכר ניצחה הערב (שבת) 0:3 את הפועל אשקלון במחזור הפתיחה של גביע הטוטו ופתחה ברגל ימין את משחקיה הרשמיים במסגרות ישראליות.

בכר עצמו נשמע מרוצה בסיום כשאמר: "יש לי סיפוק מאוד גדול מהמשחק הזה. לחזור מפיק כזה גדול (מוקדמות הצ'מפיונס) למשחק גביע הטוטו. זו לא אותה אווירה ואותה חשיבות. השחקנים באו ועשו דברים יפים. אנחנו לא אומרים שהסגל שלנו הכי מרשים בליגה. למדנו שאנחנו צריכים סגל עמוק. יש עומסים ויש פציעות. אנחנו צריכים את כולם במהלך העונה".

על היכולת של חלוץ הרכש תומאש פקהארט שבישל שער בבכורה בקבוצה מבירת הנגב אמר המאמן: "הוא לא חד עכשיו כי הוא לא התאמן עם הקבוצה בתחילת העונה. אך הוא הראה למה באנו אותו. אם צריך נשתמש בו מול לודוגורץ. זה יהיה משחק מאוד קשה מול קבוצה עם איכויות ויש לנו משימה מאוד קשה. טוב שלא ספגנו בבית, אבל נבוא להשלים את המשימה".

מוחמד גדיר שעלה מהספסל וכבש צמד הוסיף: "תמיד כיף לשים גולים. שמח שזה קרה. כשמשחקים בליגת האלופות וחוזרים לפה הכול שונה, אבל עשינו את המעבר. אני אעשה הכול כדי לשחק. בעונה שעברה הייתי פצוע חצי עונה ולכן לא שיחקתי, אני אעשה את הכול כדי לשחק. מול לודוגורץ נעבוד קשה כדי לעבור אותם".

עוד בנושא:
גביע הטוטו: מכבי חיפה פתחה את העונה עם 1:4 על בני סכנין
גביע הטוטו: מכבי פתח תקוה ניצחה 0:1 את הפועל רעננה

אלי לוי עוזר מאמן הפועל אשקלון. לירון מולדובן
"נסדר את החלק ההתקפי". אלי לוי/לירון מולדובן

עוזר מאמן אשקלון אלי לוי שעמד על הקווים במקום יובל נעים שטרם אושר בבקרה התקציבית התייחס להפסד קבוצתו ואמר: "השחקנים נתנו הכל, הצלחנו להחזיק 69 דקות, אחר כך אנחנו הכנסנו שחקני נוער והם הכניסו שחקנים ברמה הכי גבוהה שיש. כשנעביר שחקנים בבקרה התקציבית ניראה אחרת. הבקרה תמיד מקשה בתחילת העונה ואשקלון זו קבוצה בבעלות העירייה, כך שיש בעיות.

בהתייחס לחיזוק הקבוצה לקראת פתיחת הליגה אמר לוי: "אנחנו יודעים איזה שחקנים אנחנו צריכים ומחפשים אותם. אין לנו תקציב גדול אך אני מאמין שאנחנו נסדר את החלק הקדמי וניראה טוב. אנחנו מכוונים להיות קצת יותר גבוה מאשר בשנה שעברה. הכי חשוב שנישאר בליגה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully