וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זביגנייב בונייק נגד חוקי הפייר פליי: "אי אפשר להגיד לעשיר לא לקנות רולקס"

חלוץ העבר של יובנטוס ורומא המשמש היום כיושב ראש התאחדות הכדורגל של פולין תקף את התקנות של אופ"א: "אם נשיא של מועדון מסויים עושה הכול בצורה חוקית, אסור להגביל אותו"

עריכה: מתן חדד

חלוץ העבר של רומא ויובנטוס זביגנייב בונייק תוקף בחריפות את חוקי הפייר פליי הפיננסי של אופ"א שנועדו להבטיח תחרות כלכלית הוגנת בכדורגל. בונייק בן ה-61 המשמש כיום כנשיא התאחדות הכדורגל של פולין תקף את תקנות כשאמר ל"פוטבול איטליה": "קשה לבוא למישהו ולהגיד לו 'אתה עשיר, אבל אתה לא יכול לקנות שעון רולקס".

בונייק הוסיף בהקשר זה: "נכון שיש חוקים חדשים והם ברורים, אבל אם נשיא של מועדון מסוים עושה הכול נכון והוא לא מעלים מיסים איך אפשר להגביל את ההוצאות של המועדונים? הדבר היחיד שצריך לעשות הוא להבטיח שמועדונים לא ייכנסו לחובות שהם לא יכולים להחזיר".

עוד בנושא:
פריס סן ז'רמן מגבירה את הלחץ על ניימאר, פסימיות בברצלונה
משחק הזיכרון: עלייתו ושקיעתו של כוכב הכדורגל האנגלי סטן בואלס
להיות פטיש ולא מסמר: ג'ו הארט שב לפרמיירליג בתקווה לחזור לעצמו

זביגנייב בונייק, יושב ראש התאחדות הכדורגל של פולין,. צילום: Gettyimages, GettyImages
"ריאל מגדילה הכנסות, לגיה ורשה לא". בונייק/GettyImages, צילום: Gettyimages

בונייק גם תקף את החוקים שהשיקה אופ"א במהלך העשור האחרון. לדבריו: "ללגיה ורשה יש מחזור של 20 מיליון יורו, לריאל מדריד יש מחזור של 500 מיליון יורו. (במצב שנוצר) לריאל אין שום בעיה להגדיל את ההכנסות שלה ל-550 וגם ל-600 מיליון יורו. לגיה, לעומת זאת, מתקשה להגדיל את ההכנסות שלה ל-21 מיליון יורו. זו התמונה מאז כניסת תקנות הפייר פליי. הן רק פוגעות בקבוצות הקטנות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully