וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פריס סן ז'רמן מגבירה את הלחץ על ניימאר, פסימיות בברצלונה

בזמן שהברזילאי ממשיך להתלבט ולזגזג, הצרפתים הפעילו עליו "סוג של אולטימטום" ודורשים תשובה סופית. בינתיים, גורמים בבארסה אמרו ל'ספורט': "עשינו כל מה שאפשר ויותר מזה כדי להשאירו"

אתר רשמי

"פריס סן ז'רמן גייסה את כל הדרג הניהולי שלה על מנת לסגור מהר ככל שניתן את עסקת ניימאר ולהשלים את העברת הכוכב הברזילאי מברצלונה": כך טוענים היום (רביעי) בתקשורת הספרדית, ומוסיפים: "פ.ס.ז' עושה את כל הצעדים על מנת לקבל מניימאר תשובה חיובית להצעה ולסגור את המבצע בהקדם האפשרי".

עוד בנושא

ג'רארד פיקה: "אבין אם ניימאר רוצה להנהיג, בברצלונה יש את מסי"
דיווח: פיליפה קוטיניו סיכם בברצלונה, שתיכנס למו"מ עם ליברפול
עכשיו בברזיל טוענים: "90% שניימאר יישאר בברצלונה בעונה הבאה"
אבא עשיר, אבא עשיר: בלוג הקיץ על התסבוכת שיצר אביו של ניימאר
ג'ורדי אלבה: "ניימאר מאוד, מאוד שמח להיות שחקן ברצלונה"

שחקן ברצלונה ניימאר. רויטרס
די, הגיע הזמן להחליט. ניימאר/רויטרס

ניימאר נמצא בימים אלה עם ברצלונה במסע שלה בארה"ב, ולפחות על פי הדברים שהבוקר (רביעי) אמר ג'רארד פיקה, נראה שהוא עדיין מתלבט אם לקבל את ההצעה מפריס סן ז'רמן. מאחר שמדי יום מתפרסמים דיווחים סותרים על הנכונות של ניימאר לעבור לבירת צרפת, פ.ס.ז' החליטה להפעיל לחץ על השחקן ולקבל ממנו תשובה סופית.

"ל'אקיפ" טוען כי המנהל הספורטיבי של פ.ס.ז', אנטרו הנריקה, יצר קשר עם ניימאר, ומסר לו שהקבוצה הצרפתית כבר לא יכולה לחכות יותר וצריכה תשובה. פ.ס.ז' הציבה בפני ניימאר "סוג של אולטימטום", וביקשה שהתשובה תהיה בהקדם בתקווה להשלים את העסקה עד סוף השבוע הבא, כשייגמר המסע של בארסה בארה"ב.

אגב, "Cadena Ser" מדווח שגם מאמן פריס סן ז'רמן אונאי אמרי יצר קשר עם ניימאר ושוחח עמו בטלפון. בשבוע שעבר ב"globoesporte" הברזילאי נטען כי ניימאר כבר יצר קשר עם שחקני פ.ס.ז' מרקיניוס ותיאגו סילבה ואמר להם שהוא עומד להצטרף אליהם בפריס, אבל מאז הופצו שלל פרסומים, גם בברזיל, שהוא "נכנע ללחץ" והחליט לשנות את דעתו ולהישאר בברצלונה.

sheen-shitof

וזה כחול לבן

המכשיר שמשנה את כל מה שידעתן על רענון ומיצוק עור הפנים

בשיתוף פרמייר
אמיר קטאר לשעבר, שיח' חאמד בין חאליפה אל ת'אני לצד נאסר אל חאליפי, יושב ראש פריס סן ז'רמן. AP
מפעילים לחץ הקטארים/AP

דווקא בקרב הבלאוגרנה הולכת וגוברת הפסימיות באשר לאפשרות שניימאר יישאר בקבוצה. הפנים הרציניות של ג'רארד פיקה וחאבייר מסצ'ראנו במסיבת העיתונאים אמש אמרו הרבה ושיקפו את מצב הרוח במועדון בימים אלה. גורמים בקבוצה הודו בפני 'ספורט' הקטלוני ש"עשינו כל מה שאפשר ויותר מזה כדי להשאיר את ניימאר", וכי "לא היה אפילו שחקן אחד" שלא השתתף במסע השכנועים של הברזילאי.

חבריו של ניימאר לקבוצה קיוו כי יביע בפומבי את נאמנותו לברצלונה ברשתות החברתיות, או אפילו במסיבת עיתונאים, דבר שכבר קשה להאמין שעוד יכול לקרות. ניימאר אמנם לא התחבא, ודיבר עם כל מי שביקש לשוחח עימו. הוא סיפר להם שיש לו "הצעה רצינית מאוד" מפ.ס.ז' ושהוא שוקל אותה. גורמים בקבוצה אמרו עליו שהוא "שומע את כולם, אבל לא באמת מקשיב וכי הוא אטום לגבי ההחלטה הסופית".

שחקני ברצלונה ניימאר, ליאונל מסי, לואיס סוארס. AP
ה-MSN מתפרקים?/AP

פיקה הודה הלילה שברצלונה מפעילה לחץ גדול על הברזילאי, לחץ שמופעל גם על ידי השחקנים וגם על ידי ההנהלה, שלא ברור אם תציע לו תנאים משודרגים. בספרד טענו אתמול שברצלונה סיכמה עם קוטיניו, חברו הקרוב של ניימאר, כשגם המהלך הזה הוא ככל הנראה כחלק מניסיונות השכנוע. וכך, לאור הלחץ הפומבי שמפעילה ברצלונה, גם הנהלת פ.ס.ז' יודעת שהיא צריכה להפעיל לחץ משלה. בפריס יודעים שכל עוד כל המאמצים מופנים כלפי ניימאר, הקבוצה יכולה לאבד שחקנים גדולים אחר בשוק ההעברות, כמו אלכסיס סאנצ'ס או קיליאן אמבפה.

הבלם אמר היום על ההתלבטות של ניימאר: "יש לו הרבה דברים שהוא צריך לשקול. יש את העניין של הכסף, יש את העניין של פרויקט הכדורגל, שלדעתי זה לא זה. הדבר היחיד שאני אבין זה אם הוא רוצה ללכת כדי להיות מנהיג של קבוצה, שאת זה הוא לא יוכל לעשות בברצלונה, כי הטוב מכולם תמיד יהיה מסי, תמיד. אבל ברצלונה צריכה להילחם כדי להשאיר אותו. הוא בסך הכל ילד בן 25, ויש לו ספקות.

"אמרתי לניימאר שבצרפת אף פעם לא תוכל להיות השחקן הכי טוב בעולם, אלא אם כן תזכה בליגת האלופות. האם אתה יכול לעשות את זה? אמרתי לו לא ללכת לליגה כמו הצרפתית, שהיא פחותה ובה המסגרת היחידה שחשובה היא ליגת האלופות. נתתי לו את העצה הזאת כחבר".

פריס סן ז'רמן ערכה הלילה מסיבת עיתונאים לקראת המשחק מול יובנטוס במיאמי מחר בלילה, והמאמן אונאי אמרי אמר על ניימאר: "פ.ס.ז' רוצה שכל מי שנמצא כאן וכל מי שיגיע לכאן יהיה לו טוב". חלוץ הקבוצה אדינסון קבאני הוסיף: "אנחנו מדברים על שחקן גדול, וכל שחקן רוצה לשחק לצד כדורגלנים גדולים, אבל כרגע אני מחשיב את החברים שלי לקבוצה כטובים מכולם, ומי שיגיע ברוך הבא. יש הרבה דיבורים, אבל צריך להתרכז במשחק הבא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully