וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'רארד פיקה: "אבין אם ניימאר רוצה להנהיג, בברצלונה יש את מסי"

ג'רארד פיקה אישר שהציוץ שלו שבו הצהיר שניימאר נשאר בברצלונה הוא "רק דעה, ולא משהו רשמי", וסיפר על המצב: "כולם רוצים שיישאר. אמרתי לו לא ללכת לצרפת, זו ליגה שבה רק מחכים לצ'מפיונס. הוא ילד בן 25, יש לו ספקות"

אתר רשמי

על רקע השמועות הבלתי פוסקות על העזיבה האפשרית של ניימאר את ברצלונה, שחקני בארסה השתתפו הלילה (בין שלישי לרביעי) במסיבת עיתונאים לקראת משחק הקבוצה מחר מול מנצ'סטר יונייטד בארה"ב. בלם הקבוצה ג'רארד פיקה, שעורר סערה בעקבות ציוץ שלו בטוויטר שבו נראה לצד ניימאר והצהיר "הוא נשאר", נשאל על הציוץ והצהיר שמדובר רק ברצון, ולא בעובדה או בידיעה שניימאר אכן נשאר. למעשה, פיקה אישר שניימאר מחזיק בהצעה רשמית מפריס סן ז'רמן, ורק חיזק את הספקות בנוגע לעתידו.

עוד בנושא

דיווח: פיליפה קוטיניו סיכם בברצלונה, שתיכנס למו"מ עם ליברפול
עכשיו בברזיל טוענים: "90% שניימאר יישאר בברצלונה בעונה הבאה"
אבא עשיר, אבא עשיר: בלוג הקיץ על התסבוכת שיצר אביו של ניימאר
ג'ורדי אלבה: "ניימאר מאוד, מאוד שמח להיות שחקן ברצלונה"
סוף הסאגה או פרובוקציה? פיקה צייץ: "ניימאר נשאר בברצלונה"

ג'רארד פיקה חאבייר מסצ'ראנו ברצלונה. אתר רשמי
"כולנו רוצים שיישאר". פיקה ומסצ'ראנו/אתר רשמי

"זה היה מבוסס רק על דעתי האישית", אמר פיקה על הציוץ שקיבל כותרות בכל העולם, "הייתי רוצה שניימאר יישאר, אבל הציוץ שלי לא היה החלטה רשמית. ניימאר הוא זה שמחליט, והוא זה שצריך להודיע. יש לו הרבה דברים שהוא צריך לשקול. יש את העניין של הכסף, יש את העניין של פרויקט הכדורגל, שלדעתי זה לא זה. הדבר היחיד שאני אבין זה אם הוא רוצה ללכת כדי להיות מנהיג של קבוצה, שאת זה הוא לא יוכל לעשות בברצלונה, כי הטוב מכולם תמיד יהיה מסי, תמיד. אבל ברצלונה צריכה להילחם כדי להשאיר אותו. הוא בסך הכל ילד בן 25, ויש לו ספקות".

פיקה המחיש כיצד הוא ושחקני ברצלונה ניסוט לשכנע את ניימאר להישאר. "אמרתי לניימאר שבצרפת אף פעם לא תוכל להיות השחקן הכי טוב בעולם, אלא אם כן תזכה בליגת האלופות. האם אתה יכול לעשות את זה? אמרתי לו לא ללכת לליגה כמו הצרפתית, שהיא פחותה ובה המסגרת היחידה שחשובה היא ליגת האלופות. נתתי לו את העצה הזאת כחבר".

פיקה נשאל אם ניימאר כעס על התמונה והציוץ, וענה: "בכלל לא, הייתי איתו אתמול, הייתי עם חברים שלו, כולם צחקו מהתמונה". פיקה הוסיף ש"הייתי מעדיף שתהיה לנו סופר טים, כי אני משחק בה, אבל אני יכול להבין את אלו שרוצים שהכוכבים יהיו מפוזרים בכמה קבוצות. עדיין הייתי רוצה שהקבוצה שלנו תהיה טובה יותר, עם כמה החתמות שאנחנו יכולים לעשות הקיץ".

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
שחקן נבחרת ברזיל, ניימאר. AP
האיש שמטריף את כולם. ניימאר/AP

חאבייר מסצ'ראנו אמר: "זו החלטה של ניימאר בלבד. הוא יצטרך לשקול המון דברים שעוברים לו בראש, ואין לנו הרבה מה לעשות מעבר לעצות. מה שפיקה אמר מייצג את רצון הקבוצה. יש לו הרבה תכונות שמוערכות ואהובות בקבוצה, מקצועית ואישיותית, וכולנו היינו רוצים שיישאר".

גם פריס סן ז'רמן ערכה הלילה מסיבת עיתונאים (לקראת המשחק מול יובנטוס במיאמי מחר בלילה), ולפניה התבקשו העיתונאים לא לשאול על ניימאר. עם זאת, כמובן שמאמן הקבוצה הצרפתית אונאי אמרי נשאל על האופציה שהברזילאי יגיע, וענה: "חובתנו היא לדבר אך ורק על ההווה. מחר אנחנו משחקים מול קבוצה גדולה". כשנשאל שוב על הנושא אמר: "פ.ס.ז' רוצה שכל מי שנמצא כאן וכל מי שיגיע לכאן יהיה לו טוב". חלוץ הקבוצה אדינסון קבאני נשאל אף הוא על הנושא ואמר: "אנחנו מדברים על שחקן גדול, וכל שחקן רוצה לשחק לצד כדורגלנים גדולים, אבל כרגע אני מחשיב את החברים שלי לקבוצה כטובים מכולם, ומי שיגיע ברוך הבא. יש הרבה דיבורים, אבל צריך להתרכז במשחק הבא".

ובינתיים ניימאר מצייץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully