וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוף הסאגה או פרובוקציה? פיקה צייץ: "ניימאר נשאר בברצלונה"

הבלם העלה תמונה משותפת עם חברו וסיפק כיתוב חלומי עבור אוהדי בארסה. ב"אל מונדו" טוענים שבפגישה המכרעת בין המועדון לכוכב נאמר לברזילאי שחוזהו לא ישודרג, אך הוא "מקבל הזדמנות לשחק עם מסי". "ספורט": החוזה של ניימאר בפריס מוכן כבר מספר שבועות

יח"צ - חד פעמי

עתידו של ניימאר ימשיך בוודאי להעסיק את ברצלונה לפחות בימים הקרובים עד שיימצא פיתרון לסאגה והברזילאי יחליט האם הוא עובר לפריס סן ז'רמן או נשאר במועדון. אחרי שבוע מתוח במיוחד, אוהדי ברצלונה קיבלו הערב זיק רציני של תקווה מכיוונו של ג'רארד פיקה, שהעלה לחשבון הטוויטר שלו תמונה משותפת עם ניימאר וצירף את הכיתוב "Se queda", כלומר "נשאר".

אולם, ב"ספורט" הקטלאני מדווחים שהמהלך המורכב להעברתו של ניימאר לפריס מתבשל כבר כמה ימים והחוזה שלו בפריס מוכן כבר כמה שבועות, כאשר כל מה שחסר זו החתימה הרשמית של השחקן ובפריס מנסים להפעיל לחץ על ניימאר כדי לחתום על החוזה ולהיות מוצג כבר בשבוע הקרוב. על פי הדיווח החוזה החדש של הברזילאי הוא חוקי לגמרי ולא תהיה כל עילה לחקור את ההעברה הזו שכרוך בה כל כך הרבה כסף, מה שמעמיד בספק את הגבלות הפייר פליי של פיפ"א.

עוד בנושא:

לקראת עזיבה? צמד מרהיב לניימאר, פגישת חירום בין ברצלונה לאביו

במקביל, ב"אל מונדו" טוענים שבפגישה שנערכה היום בין ברצלונה לניימאר נאמר לשחקן שהמועדון לא יכול להציע לו יותר כסף ולשדרג את חוזהו, אבל כן מציעים לו הזדמנות לשחק עם מסי. לפני כן דווח שכוכבי הקבוצה ליאונל מסי, לואיס סוארס וג'רארד פיקה שוחחו עם ניימאר והפצירו בו לסרב להצעה של פריס ולהישאר במועדון.

הניסיונות של חבריו של ניימאר לברצלונה הגיעו אחרי שנשיא הקבוצה ג'וספ ברתומיאו כבר ניסה לשכנע את הברזילאי להישאר, אך נכשל כשברקע אביו של ניימאר תופר את העסקה עם הצרפתים שמנסים לפתות את השחקן עם שכר עתק של מעל חצי מיליון יורו לשבוע (!).

אבל זה לא הכול, על פי דיווח מעניין ב"דאריו גול" הספרדי, ייתכן שהכוכב יעזוב את ברצלונה, אבל לקבוצה אחרת. בעיתון פרסמו ידיעה שלפיה כריסטיאנו רונאלדו, הוא ולא אחר, שלח הודעת וואטסאפ לניימאר וביקש ממנו לא לעבור לפריס ולחכות להצעה שתבוא ממנצ'סטר יונייטד. רונאלדו טען, כך על פי הדיווח, שכדאי לו לעבור ליונייטד בגלל שהליגה האנגלית הרבה יותר יוקרתית בהשוואה לליגה הצרפתית.

מה שבטוח, הדיבורים וחוסר הוודאות סביב עתידו של הברזילאי לא מפריעים לו להפגין את ביצועיו על כר הדשא. ניימאר רשם הבוקר הופעת בכורה לעונה החדשה כשפתח לצידו של מסי במשחק הכנה מול יובנטוס בניו ג'רזי והבריק עם צמד מרשים מאוד ב-1:2 של הקטלאנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully