וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקראת עזיבה? צמד מרהיב לניימאר, פגישת חירום בין ברצלונה לאביו

על רקע השמועות על סיכום עם פ.ס.ז', הברזילאי הצעיד את ברצלונה ל-1:2 על יובנטוס במשחק ההכנה הראשון הקיץ ולאחר המשחק אביו דן עם ראשיה. וגם: האם מסי מחק תמונות עם ניימאר?

יח"צ - חד פעמי

האם זו מתנת הפרידה של ניימאר מברצלונה? הכוכב הברזילאי כבש הלילה (בין שבת לראשון) צמד נפלא והוביל את ברצלונה לניצחון 1:2 על יובנטוס במשחק ההכנה הראשון שלו לקראת עונת 2017/18, שנערך בניו ג'רזי במסגרת גביע האלופות.

שתי הקבוצות העלו הרכבים חזקים יחסית, כשמסי פותח ב-11 של ברצלונה בצד אחד ואילו הגברת הזקנה עולה עם ג'אנלואיג'י בופון, מריו מנדז'וקיץ', אנדראה ברצאלי ועוד (גונסאלו היגואין ופאולו דיבאלה, לעומת זאת, שותפו כמחליפים). אבל ניימאר היה זה שגנב את ההצגה, מן הסתם. הברזילאי פתח בהרכב ולמרות השמועות והדיווחים הגוברים על עזיבתו הקרבה לפריס סן ז'רמן, נראה מרוכז ורעב. כבר בדקה ה-15 הוא כבש את השער הראשון לזכות ברצלונה אחרי חילופי מסירות עם פאקו אלקאסר. 11 דקות לאחר מכן המאסטרו הברזילאי נתן לברצלונה סיבה להתחיל להתגעגע, אם אכן יעזוב, כשחלף על פני חמישה שחקני הגנה איטלקים באלגנטיות וגלגל לרשת מקרוב.

עוד בנושא:

דרמת ניימאר: בברצלונה טוענים ש"השכנועים עזרו", בברזיל מדווח: "הוא מתלבט"
זינדין זידאן הודה: "הסגל של ריאל מדריד נחלש, חסר לנו חלוץ"
העברות בעולם: דנילו הגיע לבדיקות רפואיות במנצ'סטר סיטי

ניימאר, ברצלונה, חוגג. AP
שירת הברבור? ניימאר עם פרס השחקן המצטיין/AP

יובנטוס נראתה טוב יותר במחצית השנייה, במיוחד לאחר כניסתם של פאולו דיבאלה וגונסאלו היגואין ויהירידה לספסל של לאו מסי וניימאר, ובדקה ה-63 ג'ורג'יו קייליני צימק. הביאנקונרי ניסו להשוות, אבל הסתפקו לבסוף בהפסד מזערי.

בכלי התקשורת בברצלונה דיווחו שלאחר המשחק, בשעת לילה מאוחרת, נקבעה פגישת חירום בין ראשי הקבוצה לבין אביו של ניימאר, שאגב נבחר ל-MVP המשחק. המטרה העיקרית של ברצלונה היא לשנות את דעתו של הברזילאי ולנסות לגרום להישאר, אולם הוא כבר הגיע לסיכום בעל פה על כל התנאים שלו בסן ז'רמן, וייתכן שזהו ניסיון קצת מאוחר מדי. "אלו שעות קריטיות בנוגע לאפשרות שניימאר יישאר או יעזוב", נכתב ב"מארקה".

כך או כך, שחקני ומאמני ברצלונה המשיכו לנסות לשכנע אותו להישאר. המאמן ארנסטו ואלוורדה אמר לאחר המשחק ש"ברצלונה לא תסתדר בלי ניימאר. אנחנו מודעים לכל האיכויות שהוא מוסיף לנו ורוצים אותו איתנו". גם איבן ראקיטיץ' הוסיף ש"ניימאר הוא השחקן הכי מלהיב בבארסה אחרי מסי, נקווה שיישאר".

* במשחק נוסף שנערך הלילה במסגרת גביע האלופות, ניצחה טוטנהאם 2:4 את הקבוצה המיועדת של ניימאר פריס סן ז'רמן. כריסטיאן אריקסן (11), אריק דייר (18), טובי אלדרווירלד (82) והארי קיין (88) כבשו לזכות התרנגולים, בעוד פ.ס.ז' נהנתה משערים של אדינסון קבאני (6) וחבייר פאסטורה (36).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"שעות קריטיות". ניימאר חוגג, הלילה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בברצלונה מופתעים, ומבינים שכנראה מדובר ברמז של ממש: האם מסי מחק תמונות עם ניימאר מהאינסטגרם?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully