וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 22.7: דנילו הגיע לבדיקות רפואיות במנצ'סטר סיטי

במקביל לסיכום עם מונאקו על רכישת המגן השמאלי בנג'מין מנדי ב-57.5 מיליון יורו, הסיטיזנס קרובים להשלים את עסקת מגן ריאל מדריד ב-35 מיליון. וגם: ההסכם בין דיבאלה לברצלונה

יח"צ - חד פעמי

העברות

* מידלסברו הודיעה על צירופו של שוער ווסטהאם דארן רנדולף, שחתם על חוזה לחמש שנים. השוער האירי בן ה-30 איבד את מקומו בעקבות הגעת ג'ו הארט ונמכר תמורת 5 מיליון ליש"ט.

* דפורטיבו לה קורוניה החתימה לארבע שנים את הבלם השוויצרי פביאן שאר (25). הופנהיים, שרכשה אותו מבאזל ב-4 מיליון יורו ב-2015, קיבלה את אותו הסכום.

* איינטרכט פרנקפורט החתימה את המגן השמאלי ההולנדי יטרו וילמס (23) לארבע עונות, עד יוני 2021. וילמס עזב את פ.ס.וו איינדהובן אחרי שש שנים.

* קשרה הצ'כי של הרטה ברלין ולדימיר דארידה, שמשחק בקבוצה מאז עונת 2015/16, האריך את חוזהו עד 2021.

* חטאפה, שחזרה לליגה הבכירה בספרד, שאלה מדינמו קייב את המגן הפורטוגלי ויטורינו אנטונש (30) ורכשה את השוער הסרבי פיליפ מנוילוביץ' (21) מהכוכב האדום בלגרד ב-1.25 מיליון יורו.

* עולה נוספת, ג'ירונה, החתימה את החלוץ האורוגוואי כריסטיאן סטואני (30) ממידלסברו. סטואני חתם לשלוש שנים וכנראה הפך לרכש היקר בתולדות ג'ירונה, שעל פי דיווחים שילמה כ-4 מיליון יורו.

* מרצ'לו טרוטה, חלוצה בן ה-25 של ססואולו, הושאל לעונה נוספת לקרוטונה, במדיה כבש שלושה שערים בעונה שעברה.

* מאוריסיו פינייה, חלוץ נבחרת צ'ילה בן ה-33, חזר לקדנציה שלישית בקבוצת נעוריו אוניברסידד דה צ'ילה, אחרי ששיחק בשמונה השנים האחרונות באיטליה (גנואה הייתה קבוצתו האחרונה).

* חיזוק נוצץ לרוני לוי באנורתוזיס פמגוסטה: המגן הקרואטי בן ה-35 דניאל פראניץ', שחקן נבחרת קרואטיה ובאיירן מינכן לשעבר, חתם לעונה אחת בקבוצה הקפריסאית. בעונה הקודמת שיחק בקופר הסלובנית ואתמול שותף במשחק ההכנה בו הפסידה אנורתוזיס לפאוק סלוניקי.

* לוקה ג'ורג'ביץ', החלוץ המונטנגרי של זניט סנט פטרסבורג, יצא להשאלה חמישית מאז חתם בקבוצה הרוסית ב-2012. הפעם הצטרף השחקן בן ה-23 לארסנל טולה.

שמועות

* מנצ'סטר סיטי הגיעה לסיכום עם מונאקו על רכישתו של המגן השמאלי בנג'מין מנדי תמורת 57.5 מיליון יורו, שיהפכו אותו לשחקן ההגנה היקר אי פעם.

* ופפ גווארדיולה לא עוצר: דנילו, המגן הברזילאי של ריאל מדריד, עזב את המלון של קבוצתו בקליפורניה כדי לעבור בדיקות רפואיות במנצ'סטר סיטי. האנגלים ישלמו 30 מיליון יורו ועוד 5 מיליון כבונוסים, והמגן הימני בן ה-26 יחתום לחמש שנים. הוא יתחרה על העמדה עם שחקן רכש נוסף, קייל ווקר.

* השמועות על ההתקרבות בין אלכסיס סאנצ'ס לפריס סן ז'רמן נמשכות: אמש נצפה החלוץ ברחובות פריס, והבוקר מדווח בצרפת כי הוא נפגש עם מנכ"ל המועדון והגיע עימו להסכמות ראשוניות. בפריס מתעקשים שיש ביכולתם לצרף את אלכסיס ואת ניימאר ביחד.

* במקביל, ברצלונה כבר מחפשת מחליף ראוי לניימאר, שצפוי לחתום גם כן בפריס סן ז'רמן. על פי "אל מונדו דפורטיבו", פאולו דיבאלה הוא האופציה הראשונה שלה. לארגנטיני, מסתבר, יש הסכם ג'נטלמני עם יובנטוס לפיו אם ברצלונה תפנה אליו, הוא יוכל לעבור במחיר שלא יעלה על 110-120 מיליון יורו.

* צ'לסי בעקבות אלכס אוקסלייד-צ'מברליין, שסירב להצעה המשופרת מארסנל להאריך את חוזהו. קונטה נחוש להחתים את שחקן הכנף האנגלי, והבלוז צפויים לפתוח עימו במשא ומתן בימים הקרובים.

* ארסנל מעוניינת בקשר ברצלונה ראפיניה, למרות שהוא מתאושש מפציעה לא קלה. בארסה "מוכנה להקשיב להצעות של למעלה מ-30 מיליון יורו", על פי רשת "סקיי".

* ג'ק ווילשר בדרך לטורקיה: על פי "דיילי מייל", הקשר נמצא על סף סיכום באנטליהספור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully