וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאונרדו בונוצ'י: "המשימה היא להחזיר את מילאן למקומה הטבעי"

הבלם שהגיע מיובנטוס התראיין לערוץ של הרוסונרי ודיבר על מסורת המועדון: "אי אפשר לזכות שבע פעמים בגביע האלופות במקרה, יש פה מנטליות של מנצחים". קייליני: "אתגעגע אליו מאוד"

שחקן מילאן לאונרדו בונוצ'י. אתר רשמי מילאן, אתר רשמי
התחיל בכלל כקשר. לאונרדו בונוצ'י/אתר רשמי, אתר רשמי מילאן

באיטליה עוד מנסים להתרגל לכך שלאונרדו בונוצ'י הוא שחקן מילאן. אחת ההעברות הגדולות, ובוודאי המפתיעות של הקיץ, לקחה את אחד הבלמים הטובים בעולם מיובנטוס והעבירה אותו לסגל המתחדש של הרוסונרי תמורת 40 מיליון דולר. היום (ראשון) בונוצ'י התראיין לאתר הרשמי של מילאן, ודיבר על המסורת של המועדון, על ההתגלגלות לחוליית ההגנה ועל המודלים לחיקוי.

"כשאני חושב על מילאן, אני נזכר במסורת שלה", אמר השחקן שבילה את שש השנים האחרונות שלו בטורינו, "אני נזכר בהיסטוריה ובניצחונות הגדולים. אי אפשר לזכות שבע פעמים בליגת האלופות במקרה, זה אומר שיש מסורת ומנטליות של מנצחים. המשימה שלנו עכשיו היא להחזיר את מילאן חזרה למקום בו היא צריכה להיות".

"התחלתי להגן בגיל 16", בונוצ'י נזכר, "לפני כן שיחקתי כקשר התקפי, ואפילו מספר פעמים כחלוץ, אבל אז המאמן שלי בקבוצת הנוער אמר לי שכדי שייצא ממני משהו, אני צריך לשחק כבלם. לא הייתי משוכנע בהתחלה, אבל הקשבתי לו כי הייתי הקפטן. במבט לאחור, הוא צדק".

על המודלים שלו לחיקוי: "כשגדלתי הסתכלתי על דל פיירו, הוא תמיד הרשים אותי בצורת המשחק שלו. אהבתי גם את אלסנדרו נסטה, מאסטר בהגנה ובהנעת כדור. הוא היה עבורי דוגמא, כמו הרבה אחרים במילאן - כמו מאלדיני, בארזי, קאקה ושבצ'נקו. היה מרגש להיכנס למוזיאון של המועדון ולראות את האלופים שלבשו את החולצה הזו".

עוד בנושא

לאונרדו בונוצ'י: "אני לא בוגד ולא שכיר חרב, לא מתייחס למי שמקלל אותי"
דיווח: מסי, סוארס ופיקה ניסו לשכנע את ניימאר להישאר בברצלונה
חודשיים אחרי שפרש: פיליפ לאהם זכה לראשונה בתואר שחקן השנה בגרמניה

שחקן יובנטוס ג'ורג'ו קייליני חוגג. רויטרס
לקח קשה את עזיבת בונוצ'י. ג'ורג'ו קייליני/רויטרס

"השחקן הטוב בעולם היום? כריסטיאנו רונאלדו", קבע, "הוא הכי טוב שאי פעם שיחקתי מולו. יש לו את כל תכונות האופי של אלוף. השחקן הכי טוב ששיחקתי איתו הוא פירלו. תנו לו את הכדור והוא כבר יעשה מה שצריך, למדתי ממנו המון".

חברו לשעבר של בונוצ'י בחוליית ההגנה של יובנטוס, ג'ורג'ו קייליני, דיבר על עזיבת הבלם. "לטוב ולרע, הוא היה שותף שלי בהכול. ראיתי אותו, את ג'יג'י (בופון) ואנדראה (ברצאלי) יותר מאת כל אחד אחר, כולל המשפחות שלנו, בשנים האחרונות. אתגעגע אליו מאוד ברמה האנושית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully