וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בונוצ'י: "אני לא בוגד ולא שכיר חרב, לא מתייחס למי שמקלל אותי"

הבלם התייחס לנסיבות שהובילו לעזיבתו המפתיעה את יובנטוס עבור מילאן: "קיוויתי לסיים יפה ביובה, אך בשנה האחרונה משהו נסדק בינינו. מוזר ללבוש את החולצה של היריבה, אבל אתרגל"

שחקן מילאן לאונרדו בונוצ'י. אתר רשמי מילאן, אתר רשמי
עדיין מוזר ללבוש את מדי הרוסונרי. בונוצ'י/אתר רשמי, אתר רשמי מילאן

באיטליה עדיין מתקשים לעכל את המעבר המפתיע של לאונרדו בונוצ'י מיובנטוס למילאן. אוהדים רבים של הגברת הזקנה האשימו את הבלם הוותיק, שעזב אחרי שבע שנים בטורינו תמורת 42 מיליון יורו, בבגידה. הסיבה העיקרית לעזיבתו הייתה ככל הנראה סכסוך מתמשך עם המאמן מסימיליאנו אלגרי, אבל אתמול (שישי) ניסה הבלם להרחיב ולנקות את שמו.

"אני ממש לא מרגיש כמו בוגד או שכיר חרב", אמר לגאזטה דלו ספורט. "החיים מלאים במעגלים שנסגרים ונפתחים. כשאתה חלק מקבוצה שבע שנים, אתה מקווה לעזוב בצורה יפהפיה, אבל בשנה האחרונה משהו נסדק בקשר ביני לבין יובנטוס ושני הצדדים חשבו שהגיע הזמן להיפרד".

בונוצ'י טען ש"משהו השתנה בחודשים האחרונים. כדי לתת 100 אחוז, אני צריך להרגיש משמעותי, משהו שביונטוס לא ממש הרגשתי. אם האוהדים יקראו בוז לעברי לא התייחס ולא איעלב".

הבלם בן ה-30 הודה ש"קצת מוזר ללבוש את החולצה של מילאן, אבל אני אחד שנותן הכל למען הקבוצה. עשיתי את זה בשביל בארי, עשיתי את זה בשביל יובנטוס, עשיתי את זה בנבחרת, ועכשיו אעשה את זה גם במילאן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully