וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן לודוגורץ: "בבאר שבע נצטרך להיות חכמים בצורה יוצאת דופן"

יריבת הפועל באר שבע גברה 0:1 על צסק"א סופיה עם הרכב מחליפים. המאמן דמרנג'ייב: "בשלבי נוק אאוט באירופה אתה לא תמיד יכול לשחק כדורגל יפה. באר שבע קבוצה טובה מאוד"

AP

בווידאו: תקציר הניצחון של לודוגורץ אתמול

"אני מקווה שנשחק כדורגל טוב גם בישראל, אבל בשלבי נוק אאוט באירופה אתה לא תמיד יכול לשחק כדורגל יפה. הפועל באר שבע קבוצה טובה מאוד ונצטרך להיות חכמים בצורה יוצאת דופן נגדה. הדבר החשוב הוא לעבור שלב". את הדברים הללו אמר אמש (שבת) מאמן לודוגורץ רזגארד, גיורגי דרמנג'ייב, ארבעה ימים לפני שקבוצתו מתארחת אצל אלופת ישראל.

לודוגורץ גברה אתמול 0:1 על צסק"א סופיה במשחק הראשון שלה העונה בליגה הבולגרית והיא תגיע בראש שקט למפגש עם באר שבע בסיבוב השלישי של מוקדמות ליגת האלופות (רביעי, 20:00). החלוץ ההולנדי וירג'יל מיסידיאן (המכונה וורה) כבש את השער היחיד במשחק ואמר בסיום: "התכוננו מצוין למשחק נגד צסק"א ואנחנו צריכים להמשיך באותה צורה גם נגד הפועל באר שבע. צריך לנצח שם".

לודוגורץ פתחה אתמול ללא שישה שחקני הרכב קבועים; קוסמין מוצי, סבטוסלב דיאקוב, מרסליניו, קאפו, ואנדרסון וקלאודיו קשרו. המאמן דרמנג'ייב הסכים לומר אתמול רק: "ההרכב נגד הפועל באר שבע? אחליט לפני המשחק", אבל אין ספק שה-11 שפתחו נגד צסק"א לא יהיו ה-11 באצטדיון טרנר.

גיורגי טרזייב היה הבולגרי היחיד שפתח אתמול, אבל הוא צפוי לפנות את מקומו לקוסמין מוצי במשחק באצטדיון טרנר. אם לא תהיינה הפצעות מרעישות, סבטוסלב דיאקוב ייכלל בהרכב ויהיה הבולגרי הבודד שפותח בבאר שבע (אם לא כוללים את מרסליניו שמחזיק בדרכון בולגרי).

עוד בנושא:

לוקאס סאשה בריאיון מיוחד לקראת החזרה לישראל
הכירו את החלוץ החדש של הפועל באר שבע, תומאש פקהארט
איסק קואנקה יחמיץ את שני המשחקים של באר שבע נגד לודוגורץ

מאמן לודוגורץ רזגארד, גיורגי דרמנג'ייב. AP
רק רוצה לעלות שלב. דרמנג'ייב/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully