וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: קואנקה צפוי להחמיץ את צמד המפגשים מול לודוגורץ

21.7.2017 / 10:02

הקשר הספרדי מתקדם בשיקום אך ההערכה היא שהוא יוכל לחזור רק בעוד עשרה ימים. אליניב ברדה ינסה להתאמן, אך גם הוא בספק למשחק ברביעי (20:00). מירצ'ה לוצ'סקו סירב ללודוגורץ

קובי אליהו

בהפועל באר שבע מעריכים שהזר הספרדי איסק קואנקה יחמיץ גם את צמד המפגשים מול לודוגורץ. קואנקה אומנם מתקדם בשיקום שלו לשביעות רצון אנשי המועדון אך ההערכה היא שהוא יוכל לחזור לפעילות במקרה הטוב רק בעוד עשרה ימים עד שבועיים. הספרדי סובל כידוע מנקע בקרסולו לאחר שסובב אותו.

בנוגע לאליניב ברדה, הרי שההערכות כרגע מדברות על מתיחה קלה בשריר האחורי. ברדה ינסה להתאמן בימים הקרובים בהדרגה אך רק לקראת יום שלישי יתברר אם הוא כשיר למפגש הראשון מול הבולגרים, משחק ממנו ייעדר כמובן בן שהר שסובל מקרע ברצועות הבריח ויחליט בימים הקרובים אם לעבור ניתוח. בכל מקרה השחקן ייעדר בחודשים הקרובים.

שחקן הפועל באר שבע,  איסק קואנקה. ברני ארדוב
יחמיץ גם את לודוגורץ/ברני ארדוב

כלי תקשורת ברוסיה ובטורקיה דיווחו הבוקר (שישי) כי לודוגורץ, יריבת הפועל באר שבע בסיבוב השלישי של מוקדמות ליגת האלופות, הציעה למירצ'ה לוצ'סקו להתמנות מיידית למאמנה אולם לוצ'סקו בן ה-71 השיב בשלילה. על פי הדיווחים המועדון הבולגרי הציע למאמן שכר של 2.5 מיליון יורו לעונה אולם המאמן דרש שכר גבוה יותר ונדחה.

בטורקיה מעריכים כי לוצ'סקו עשוי להתמנות בקרוב למאמנה של גלאטסאריי שהודחה אמש במפתיע מהליגה האירופית.
בעונה שעברה אימן את לוצ'סקו את זניט סנט פטרסבורג שתפגוש את בני יהודה בליגה האירופית, אך פוטר בשל חוסר שביעות רצון מתיפקודו.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
מירצ'ה לוצ'סקו. GettyImages
השיב בשלילה. לוצ'סקו/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully