וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: דרק רוז ב"שיחות רציניות" עם קליבלנד בנוגע לחוזה לעונה אחת

בארה"ב טוענים שה-MVP לשעבר מבוקש על ידי הקאבס וייפגש עם הלייקרס. מאנו ג'ינובילי מסביר מדוע ימשיך לעונתו ה-16 בספרס: "אני עדיין נהנה". ג'ו אינגלס עדיין לא מעכל את החוזה החדש

צילום מסך

מעטים האמינו שמאנו ג'ינובילי ימשיך לעונה נוספת בסן אנטוניו, אולם הגארד הארגנטינאי המופלא של סן אנטוניו הודיע השבוע שיישאר לעונה 16 בספרס.

לתקשורת הארגנטינאית, הסביר אחד הגארדים הייחודיים בתולדות ה-NBA שמעט אחרי שהספרס הודחו בסוויפ בגמר המערב מול גולדן סטייט, הוא נפגש עם גרג פופוביץ' כדי לדון בעתידו. בסתר ליבו, קיווה שפופ יקבל את ההחלטה בשמו - אבל זה לא קרה. "הוא אמר שהוא רוצה שאמשיך, ושהקבוצה זקוקה לי", אמר ג'ינובילי. "אם הוא לא היה רוצה אותי, ההחלטה היתה קלה יותר".

"קיבלתי את הההצעה כי זה כבוד עבורי להיות במועדון שכזה, בגיל 40, להרגיש חשוב, כשאנשים אומרים לי שאוהבים אותי ושאני עדיין חשוב", הוסיף הגארד הוותיק. "כל מה שהיה לי בראש למקרה של פרישה, אני יכול לדחות אותו למועד אחר. אם הייתי פורש ולוקח שנת הפוגה, לא הייתי יכול לחזור לשחק בגיל 41".

ג'ינובילי סיפר שההחלטה בקיץ הנוכחי היתה קשה בהרבה מאלה שקיבל בקיצים קודמים. "כל התהליך היה איטי יותר, כי הפעם היו לי יותר ספקות. רציתי לראות איך ארגיש. אם מישהו היה אומר לי לפני 10 שנים שאשחק עד גיל 40, הייתי חושב שהוא משוגע. העניין הוא שאני עדיין נהנה. יש לי פחות אחריות מבעבר, ומטפלים בי היטב. זה מצב אידיאלי עבורי בגילי. זה מאפשר לי להתחרות ברמה הגבוהה ביותר, שזה מה שרציתי תמיד".

עוד בנושא:

"הלייקרס ינסו להחתים את דוויין וייד כדי לפתות את לברון לבוא"
דיקמבה מוטומבו מנסה לארגן קבוצה שתרכוש את יוסטון רוקטס
אטרקציה לכל המשפחה: אר ג'יי ורואן בארט בחוד החנית של הכדורסל הקנדי

מאנו ג'ינובילי, סן אנטוניו ספרס, חוגג. AP
כולנו מרוויחים. ג'ינובילי/AP

עוד ברחבי הליגה

* אדריאן ווג'נראוסקי טוען שדרק רוז נמצא ב"שיחות רציניות" עם קליבלנד בנוגע לחוזה לעונה אחת. ה-MVP של הליגה לשעבר היה על הכוונת של מספר קבוצות, אך אף אחת מהן לא הגישה לו הצעה עד כה. ב-ESPN טוענים שרוז אף ייפגש עם הלייקרס, שיוכלו להציע לו חוזה גבוה יותר. אשתקד העמיד הרכז ממוצעים של 18 נקודות, 3.8 ריבאונדים ו-4.4 אסיסטים למשחק בשורות ניו יורק.

* ג'ו אינגלס חתם בקיץ על חוזה לארבע שנים תמורת 52 מיליון דולר ביוטה ולטענתו, "עדיין לא עיכלתי את זה. מעולם לא חשבתי שאהיה בסיטואציה שכזו", הודה בפני התקשורת האוסטרלית. "זה לא הולך לשנות אותי. אני הולך להיות בן 30 ואתנהג כפי שהתנהגתי כל חיי. העונה הקרובה הולכת להיות שונה ללא גורדון הייוורד, אבל אני מוכן לאתגר. יש לנו קבוצה מלהיבה ואנשים הולכים להיות מופתעים מאיתנו".

* מינסוטה ואנדרו וויגינס מנהלות משא ומתן על חוזה חדש של 148 מיליון דולר לחמש שנים.

* אטלנטה, ברוקלין, מילווקי, אורלנדו, ניו יורק ושיקגו מביעות עניין בשבאז מוחמד שסיים את חוזהו במינסוטה.

* על פי דיווחים באירופה, שיין לארקין חתם על חוזה מינימום לעונה אחת בבוסטון.

עוד באותו נושא

בניגוד לציפיות: מאנו ג'ינובילי יאריך את חוזהו בסן אנטוניו בעונה נוספת

לכתבה המלאה
שחקן ניו יורק ניקס דרק רוז. AP
יעשה את ההבדל עבור הקאבס? רוז/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully