וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הלייקרס ינסו להחתים את דוויין וייד כדי לפתות את לברון לבוא"

אדריאן ווג'נארוסקי טוען שלוס אנג'לס שוקלת טרייד אם שיקגו מוכנה, או לחלופין תסתער אם הבולס יעשו ביי אאוט לגארד הוותיק, הכל כדי שקינג ג'יימס יצטרף בקיץ הבא. בפורטלנד רוצים את כרמלו

צילום מסך

לוס אנג'לס לייקרס, שמתחילה את עונתה השנייה תחת המאמן לוק וולטון והראשונה המלאה עם מג'יק ג'ונסון ורוב פלינקה כמקבלי ההחלטות, חושבת על העונה הקרובה אבל בעיקר, על העתיד. אחרי הבחירה בלונזו בול והטרייד ששלח את דיאנג'לו ראסל לברוקלין תמורת ברוק לופז, הקבוצה הגדולה של עיר המלאכים מחלקת בעיקר חוזים קצרים (למשל לקנטביוס קולדוול פופ שחתם לשנה ועוד) ומנסה לפנות כמה שיותר מקום לקיץ הבא.

שם, היא צפויה לעשות כל שביכולתה כדי לנסות להחתים את לברון ג'יימס, שיהפוך לשחקן חופשי, זאת מתוך הנחה שפול ג'ורג', יליד העיר שעבר השנה בטרייד לאוקלהומה סיטי ויהפוך בעצמו לשחקן חופשי, יחתום גם כן. כדי לנסות להנחית את לברון, ב-LA מכינים תכנית מעניינת. אדריאן ווג'נארוסקי, עיתונאי ESPN, התארח בתכנית "The Jump" של רייצ'ל ניקולס וסיפר: "דוויין וייד החליט להישאר בחוזה שלו בשיקגו ואז ג'ימי באטלר נשלח בטרייד ועכשיו וייד לא יודע מה קורה. הלייקרס מעוניינים להביא אותו כדי לפתות את לברון להצטרף. האופציות של לוס אנג'לס הן טרייד עם הבולס או אם שיקגו תעשה על דוויין ביי אאוט. הלייקרס ממש רוצים להחתים אותו אם זה יתאפשר".

עוד בנושא:

דיקמבה מוטומבו מנסה לארגן קבוצה שתרכוש את יוסטון רוקטס
אטרקציה לכל המשפחה: אר ג'יי ורואן בארט בחוד החנית של הכדורסל הקנדי
פילדלפיה מנסה לגייס את לברון המתוסכל, אירווינג מודה: "מצב מוזר"

דווין וייד, מיאמי היט, מול לברון ג'יימס, קליבלנד קאבלירס. AP
בקיץ הבא בעיר המלאכים? וייד ולברון/AP

*** דראפט ה-NBA מאחורינו, וכך גם ליגת הקיץ, מה שאומר שקבוצות הליגה נמצאות עמוק בפגרה ויכולות לתכנן את העתיד. כך למשל, בניו יורק עדיין מנסים להבין מה לעשות עם כרמלו אנתוני, כאשר על פי "יאהו", גם מינויו של הג'נרל מנג'ר החדש סקוט פרי לא שינה את עמדתו של מלו, שרוצה לעזוב את התפוח הגדול כמה שיותר מהר.

בשעה שבניו יורק שוברים את הראש, מי שמנסים לגייס את אנתוני הם שני כוכבי פורטלנד, דמיאן לילארד וסי ג'יי מקולום. למרות שעל פי כל הדיווחים, הפורוורד הוותיק יוותר על סעיף ה"נו טרייד" שלו רק למען מעבר לקליבלנד או יוסטון, הרי שלילארד ומקולום לא מוותרים ושניהם הודו שהם פנו ישירות לאנתוני במטרה לשכנע אותו לעבור לאורגון. "הוא יכול לעזור לנו המון, ואנחנו יכולים לעזור לו", אמר מקולום, שבשבוע שעבר פרסם באינסטגרם שלו תמונה של אנתוני במדי הבלייזרס, "הוא רוצה להיות תחרותי ולשחק בפלייאוף, הוא שחקן מאוד מוכשר ואני חושב שאם נשיג אותו... כשנשיג אותו יותר נכון, נהיה בטופ 3 במערב, בקלות".

לילארד הוסיף: "אם זו אפשרות אמיתית, אני לא רואה סיבה לא לפנות אליו. אמרתי לו שאם הוא רוצה לבוא, אז ההתעניינות היא הדדית ואנחנו רוצים אותו. הייתה לנו שיחה טובה והוא יודע עכשיו שזה לא רק בא מהארגון שלנו, אלא גם ממני ומסי ג'יי. נשמח לראות אותו פה".

עוד באותו נושא

דיקמבה מוטומבו מנסה לארגן קבוצה שתרכוש את יוסטון רוקטס

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
התמונה שמקולום פרסם באינסטגרם שלו. מלו בפורטלנד?/מערכת וואלה!, צילום מסך

*** האלופה גולדן סטייט כבר חושבת על המעבר לאולם החדש, צ'ייס סנטר, ב-2019. האולם עלה לווריירס מיליארד דולר, שהם הוציאו מכיסם וכעת הם מנסים להחזיר את ההשקעה. בין היתר, בקבוצה הודיעו כי אוהדים שירצו לרכוש מנוי לאולם החדש יצטרכו לשלם סכום כספי נוסף, שיוחזר לאוהד שישלם כעבור 30 שנה. חצי מהמנויים באולם החדש יעלו 15 אלף דולר או פחות מכך, וחצי יעלו יותר מהסכום הגבוה-גם-כך הזה. בניגוד לאורקל ארנה, בו יש 14,500 מקומות, בצ'ייס סנטר יהיו "רק" 12,000.

בגולדן סטייט מנסים גם לפנות לשוק ההודי הצומח וכוכב הקבוצה קווין דוראנט יבקר במדינה החל מיום חמישי הבא וישמש בין היתר כמאמן לכמה מהשחקנים הבולטים של הודו. דוראנט יתחיל את המסע שלו בניו דלהי, שם יתרום שני מגרשי כדורסל חדשים לבית ספר מקומי. לאחר מכן הוא ימשיך לאקדמיית ה-NBA של הודו, הממוקמת בנוידה. כוכב אחר של הקבוצה, קליי תומפסון, העביר חלק נכבד מהפגרה במסע ברחבי המזרח ובעיקר בסין.

*** לג'ון וול אומנם נותרו עוד שנתיים בחוזה שלו, אבל בוושינגטון כבר מתחילים לדאוג. בקבוצה מהבירה הציעו לוול לפני שלושה שבועות חוזה "סופר מקס", 170 מיליון דולר לארבע שנים, חוזה שאמור היה להיכנס לתוקף עם סיום החוזה נהוכחי ב-2019 (בחוזה הנוכחי ירוויח וול עוד 34 מיליון דולר בשנתיים הקרובות, 17 מיליון לעונה). בוושינגטון היו משוכנעים שהוא יסכים לחוזה, שדומה לזה שג'יימס הארדן קיבל לאחרונה מיוסטון ולמרות זאת, וול טרם השיב, בחיוב או בכלל. הוויזארדס עדיין משוכנעים שוול יחתום, אולם מעוניינים לזרז את הסיפור, כדי לא להגיע לקיץ הבא עם עוד שנה בלבד בחוזה וחשש אמיתי לעזיבה של הכוכב הגדול שלהם.

*** בלייק גריפין התייצב הלילה למסיבת עיתונאים ראשונה מאז חתם על הארכת החוזה בקליפרס, שם ירוויח 173 מיליון דולר בחמש השנים הקרובות. הפורוורד הנוטה לפציעות, שייאלץ להסתדר החל מהעונה הקרובה ללא כריס פול, אמר: "זה הבית שלי מאז שנבחרתי בדראפט, וזה השפיע הרבה על ההחלטה שלי. זה לא קשור רק אליי ולמשפחה שלי, אלא גם לאיכות האנשים והעבודה כאן, מהבעלים, לצוות האימון, לסגל ולכל מי שאני עובד מולו ביומיום. בסופו של יום, חשבתי על זה והבנתי שזו ההחלטה הכי ברורה וקלה מבחינתי. זה המקום הכי טוב עבורי, התחלתי פה את הקריירה ואני רוצה לסיים אותה כאן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully