וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בניגוד לציפיות: מאנו ג'ינובילי יאריך את חוזהו בסן אנטוניו בעונה נוספת

הרכז בן ה-39, שסיים את החוזה שלו בעונה האחרונה ועל פי כל ההערכות היה אמור להודיע על פרישה, יחתום לעונה נוספת אצל סגנית אלופת המערב. קלע 6.6 נקודות למשחק בפלייאוף

מאנו ג'ינובילי, סן אנטוניו ספרס, מול קיירי אירווינג, קליבלנד קאבלירס. AP
נשאר עוד עונה. ג'ינובילי/AP

בגיל 39 מאנו ג'ינובילי בדרך לסכם על חוזה לעונה נוספת כשחקן סן אנטוניו. כך מדווח הערב (שלישי) ב-ESPN. על פי הדיווח, הארגנטינאי הוותיק נמצא עכשיו במו"מ כדי לסגור את הפרטים הסופיים מול הספרס במטרה להמשיך שם לעונה ה-16 שלו במועדון.

איש העטלף: המקום המיוחד ששמור למאנו ג'ינובילי בהיסטוריה של ה-NBA
אחרי ההפסד בגמר המערב גרג פופוביץ' כבר נפרד מג'ינובילי: "יש לו אופי של ג'ורדן"

בסוף העונה האחרונה היה נראה כאילו ג'ינובילי צפוי לפרוש, או לכל הפחות לסיים את דרכו בסן אנטוניו וב-NBA. הגארד בן ה-39 סיים את החוזה שלו ועל פי כל הדיבורים היה צפוי להודיע על פרישה מכדורסל. לכבוד העובדה שהפרישה הייתה צפויה, נתן גרג פופוביץ' לג'ינובילי לעלות בחמישייה במשחק האחרון של העונה, בו הפסידו הספרס לגולדן סטייט בגמר המערב וסיימו את עונת 2016/17. ג'ינובילי סיים את המשחק עם 15 נקודות ו-7 אסיסטים והוצא על ידי פופוביץ' שתי דקות לסיום לקול תשואות הקהל.

בפלייאוף ג'ינובילי העמיד ממוצע של 6.6 נקודות למשחק ובעונה הסדירה קלע 7.5 נקודות למשחק ב-18.7 דקות.

* תאבו ספולושה חתם ביוטה ג'אז על חזוה ארוך טווח. הגארד/פורוורד בן ה-33 (2.01 מטר) שיחק בשלוש העונות החולפות באטלנטה ונחשב לאחד משחקני ההגנה הטובים בליגה. בעונה הסדירה האחרונה קלע 7.2 נקודות למשחק וקלט 4.4 ריבאונדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully