וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל אילת: מאיר טפירו חתם לעונה אחת ויחליף את עודד קטש

19.7.2017 / 23:36

רכז העבר, ששיחק בקבוצה הדרומית בין 1998-1996, חתם באילת שתהיה התחנה השנייה שלו כמאמן: "זה מקום מרגש עם קהל נהדר ואנשים מיוחדים. נמשיך להיות קבוצה רעבה ותחרותית". על מועמדותו של טפירו פורסם לראשונה בוואלה! ספורט

מאמן מכבי אשדוד, מאיר טפירו. לירון מולדובן
קבוצתו השנייה כמאמן ראשי. טפירו/לירון מולדובן

יומיים אחרי שנפרדה מעודד קטש, הודיעה הערב (רביעי) הפועל אילת על מחליפו. הדרומיים החתימו את מאיר טפירו לעונה הקרובה כמאמן הקבוצה. רכז העבר, ששיחק באילת בין 1998-1996, סיכם את תנאיו ויחל את עבודתו מחר עם שובו מחו"ל. טפירו אימן בעונה החולפת את מכבי אשדוד/באר טוביה בעונתו הראשונה כמאמן ראשי.

עוד בנושא:
לפרסום הראשון על מועמדותו של טפירו לאילת
עודד קטש: "לא אתן לאף אחד לפגוע בשמי הטוב, דרישותיי לא היו מוגזמות"
מה הוביל לפרידה של עודד קטש מהפועל אילת?

מאיר טפירו אמר אחרי החתימה: "אילת זה מקום מרגש עם קהל נהדר ואנשים מיוחדים, נמשיך להיות קבוצה רעבה ותחרותית גם בעונה הקרובה". יושב ראש אילת מוטי אמסלם התייחס למינוי והוסיף: "מאיר טפירו הוא מאמן מצוין, צעיר ורעב שמכיר את אילת ואני בטוח שהחיבור שלו למועדון יהיה אידיאלי". מי שחתום באילת עד כה הם אפיק ניסים, אייזיק רוזפלט ודמטריוס טרידוול, ובקבוצה יפעלו לצירוף יפתח זיו - ששיחק בעונה האחרונה אצל טפירו באשדוד - וסטו דגלאס.

טפירו בן ה-42 (1.92 מטר) התחיל את קריירת המשחק שלו במכבי קרית מוצקין. מאז עבר בהפועל תל אביב, הפועל אילת, מכבי חיפה, הפועל ירושלים, בני השרון, נאנסי, שוב בהפועל ירושלים, שוב בבני השרון, מכבי ראשון לציון, מכבי אשדוד, שוב בהפועל ירושלים, עירוני נס ציונה ומכבי קרית גת. הוא זכה בגביע המדינה עם הפועל ירושלים ב-2007 ונבחר לשחקן העשור של ליגת העל ב-2010. במינויו למאמן אילת, הוא הפך למאמן הראשון של הקבוצה שגם שיחק בה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully