וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עודד קטש: "לא אתן לאיש לפגוע בשמי הטוב, דרישותיי הכספיות לא היו מופרזות"

18.7.2017 / 21:29

מאמן הפועל אילת הגיב לפרידה מהקבוצה באמצעות פרסום בעמוד הפייסבוק שלו: "הדרישות שלי היו זהות למשכורת שלי מהעונה שעברה, אז קיצצתי בשכרי כדי לעזור לקבוצה. מאחל בהצלחה לקבוצה"

מאמן הפועל אילת עודד קטש. לירון מולדובן
נפרד מאילת. קטש/לירון מולדובן

מאמן הפועל אילת עודד קטש הגיב הערב (שלישי) לפרידה מהפועל אילת, עליה הודיעה הקבוצה אתמול. המאמן בן ה-42 פרסם פוסט בפייסבוק שלו בו פירט את הסיבות שהובילו לפרידה בין הצדדים. קטש אימן את האילתים בין 2014-2012, עזב לתקופה קצרה בהפועל תל אביב ושוב חזר לאילת.

"אחרי כמעט 4 שנים בקבוצה שהפכה לי לבית, אני מוצא לנכון לפנות אליכם באופן ישיר, ממני אליכם", פתח שחקן העבר, "בימים האחרונים אנשים מנסים לצייר מצג שווא בו ההחלטה על סיום דרכי עם הקבוצה נבעה מדרישות כספיות 'מופרזות' שלי מהמועדון. אני מרגיש שעליי לספר את האמת ולתקן את מי שמנסה לעוות אותה. בקיץ שעבר התגייסתי, כמו רבים אחרים, למען הקבוצה הן בהיבט הכספי והן בהיבט הניהולי שאינו מתפקידי. בחרתי לקצץ ברמת השער ובלבד שנוכל להמשיך ולהפוך את אילת לקבוצה תחרותית, איכותית ומקור גאווה לעיר.

"לצערי, השנה גורמים מסוימים בקבוצה בחרו שלא להמשיך את ההתקשרות איתי (החלטה שאין לי שליטה עליה ואותה אני מכבד למרות הרצון הגדול להמשיך ולהיות חלק מהמועדון המופלא הזה). נימוקי ההחלטה הם אלה שהביאו אותי לכתוב לכם. לא רק שדרישותיי הכספיות לא היו 'מופרזות' הן אפילו לא היו גבוהות מאלה של העונה הקודמת, זו בה קיצצתי בשכרי. כל שדרשתי, בהיכרותי עם תקציב הקבוצה המוגבל הוא לקבל תנאים זהים לאלה שקיבלתי בעונה החולפת. אינני נוהג ומעולם לא דיברתי על כסף, אך לא אתן לאיש לפגוע בשמי הטוב. אילת הייתה ותהיה בית עבורי וצר לי שלא עלה בידי להמשיך בבניית הפרויקט המופלא הזה שכולנו היינו חלק ממנו בשנים האחרונות. מאחל לכם עונה מופלאה וכבר מתגעגע, עודד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully