וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל אילת: עודד קטש צפוי לעזוב את עמדת המאמן, מאיר טפירו מועמד

17.7.2017 / 15:06

הקדנציה השנייה של מאמן נבחרת העתודה בעיר הדרומית קרובה לסיום, לאור מחלוקות במשא ומתן. המאמן היוצא של אשדוד מועמד להחליפו. היו"ר אמסלם: "לא מאשר ולא מכחיש, בשעות הקרובות תצא הודעה"

לירון מולדובן

הפועל אילת היא הקבוצה היחידה בליגת העל שעדיין לא מינתה מאמן לקראת העונה הקרובה, ולוואלה! ספורט נודע היום (שני) כי מאמן הקבוצה בעונה וחצי האחרונות עודד קטש לא צפוי לעמוד על הקווים בעונה הבאה. הרקע לעזיבה הצפויה של קטש הוא חילוקי דעות בין היו"ר מוטי אמסלם לעידן אבשלום, מקורבו של קטש, שמחזיק באחוזים מבעלות הקבוצה לאחר עזיבתו של דורון הרציקוביץ'. אמסלם עצמו אמר היום לוואלה! ספורט בתגובה: "אני לא מאשר, ולא מכחיש. בשעות הקרובות תצא הודעה בנוגע למשא ומתן בין הקבוצה למאמן".

עוד בנושא:

עירוני נהריה: אלכס יאנג חתם
עירוני נס ציונה: אלישי כדיר חתם לשנתיים
מכבי תל אביב העבירה טיוטת חוזה לדשון תומאס

מאמן הפועל אילת עודד קטש. לירון מולדובן
חילוקי דעות. קטש/לירון מולדובן

קטש חזר לאילת במהלך הסיבוב הראשון בעונת 2015/16 לאחר שהמאמן אריק שיבק פוטר, והוא עצמו עזב את הפועל תל אביב. לפני כן אימן במשך שנתיים את הקבוצה והוביל אותה לפיינל פור וגמר גביע המדינה. בקדנציה השנייה שלו הגיע פעם אחת לפיינל פור, ובעונה הנוכחית נעצר ברבע גמר הפלייאוף על ידי מכבי ראשון לציון, למרות שסיים את הליגה במקום השני. בימים אלה מוביל את נבחרת העתודה לפתיחה טובה של אליפות אירופה בכריתים.

המועמד המוביל לאימון אילת הוא מאיר טפירו, שסיים את דרכו במכבי אשדוד בחודש שעבר. שם נוסף שהוזכר הוא של אלעד חסין. מי שהיה מועמד לאורך כל הקיץ להחליף את קטש הוא שרון דרוקר, שאף גורמים באילת שוחחו עמו, אך לבסוף חתם דרוקר כמאמנה של אקדמיק סופיה הבולגרית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully