וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארז אדלשטיין: "מבחן הדרך חשוב יותר ממבחן התוצאה"

18.7.2017 / 18:45

נבחרת ישראל ערכה מסיבת עיתונאים עם תחילת האימונים לקראת היורובאסקט: "נוכיח שכדורסל זה הענף מספר אחד, יש לי ציפייה נאיבית שהתקשורת תדחוף אותנו". כספי: "מחכים לזה בקוצר רוח"

יוסי ציפקיס
עומרי כספי עם יותם הלפרין ארז אדלשטיין. יוסי ציפקיס
"יש התרגשות". כספי, אדלשטיין והלפרין/יוסי ציפקיס

מאמן נבחרת ישראל ארז אדלשטיין, הקפטן עומרי כספי והשחקן הוותיק בסגל יותם הלפרין ערכו הערב (שלישי) מסיבת עיתונאים לקראת פתיחת קמפיין יורובאסקט 2017. המאמן הלאומי שידר עצבנות במהלך האירוע ועל חלק מהשאלות שהופנו אליו השיב בחוסר חשק בולט.

לאחר מכן החלה הנבחרת את אימוניה, זאת ללא כרם משעור, שביקש להשתחרר מהסגל. באימון הפתיחה היום נטלו חלק רק 13 שחקנים, וזאת מכיוון שגם גל מקל לא נמצא עדיין בארץ ולא יעמוד לרשותו של אדלשטיין. גם ג'ייק כהן לא צפוי להתאמן בשלב זה עם ישראל, אך עשוי להצטרף לאימונים בשלב מאוחר יותר. מי שכן יהיו באימון הם עומרי כספי, יוגב אוחיון, בר טימור, ריצ'רד האוול, עוז בלייזר, עמית שמחון, שון דאוסון, אלישי כדיר, עידן זלמנסון, אלכס צ'וברביץ', ליאור אליהו, יותם הלפרין וגיא פניני.

עוד בנושא:

כרם משעור ביקש להשתחרר מסגל הנבחרת ליורובאסקט בשל פציעה
עודד קטש לקראת איטליה: "זכינו בהזדמנות לעשות משהו יוצא מהכלל"
יצחק פרי: "לא חושב שקבוצה שגידלה את שון דאוסון צריכה לקרוא על זה באינטרנט"
מכבי חיפה: דגן יבזורי ישחק במועדון בשלוש השנים הקרובות

ארז אדלשטיין נבחרת ישראל כדורסל. יוסי ציפקיס
הקמפיין יוצא לדרך. אדלשטיין וכספי/יוסי ציפקיס

המאמן ארז אדלשטיין אמר:"יש התרגשות, מחכים ליום הזה. יש גם גאווה. הנבחרת זה החלון של הכדורסל הישראלי. יש לנו בהזדמנות להוכיח את זה שהכדורסל זה ענף מספר אחד. שמעתי שהייתה עונה לא טובה לכדורסלן הישראלי. זה לא העניין אם אני מסכים או לא מסכים. הטיעון הזה לא רלבנטי. יש לנו שישה וחצי שבועות של הכנה. מי שהיה לא טוב בעונה זה לא אומר שהוא לא יהיה טוב גם פה וגם להפך. אני לא פופוליסט, הרי כל מה שאגיד יציגו את זה הפוך".

כשעלתה לדיון הקדנציה של אדלשטיין במכבי תל אביב אדלשטיין הגיב במבט זועם על העיתונאים ואמר: "טו דו בום, הכול בסדר. מכבי תל אביב? מה זה רלבנטי?"

המאמן המשיך ואמר: "זימנו לפה את השחקנים הכי טובים בלי שום שיקולים של גיל ולא כלום. אזכיר לכם את הקמפיין הקודם שבו יניב גרין אחרי עונה לא טובה הצטיין במשחקים. אני גם לא אהסס לשחרר שחקנים ותיקים. גם בקמפיין קודם היה שחקן ותיק ששוחרר כי השיקולים הם רק מקצועיים. אנחנו רוצים להמשיך את האליפות הקודם. יש גם בקשה נאיבית שתקשורת תתאחד ותדחוף גם אותנו"

לדברי אדלשטיין: "אם תהייה רוח טובה סביב הכדורסל זה ייעשה טוב לכולם. הכנו תוכנית מפורטת שעה שעה, טיסה, טיסה. נעשה המון משחקי אימון. כמעט כל סוף שבוע יוקדש למשחקי אימון. יש לנו משחק מול נבחרת אנגליה. זה יהיה משחק סגור. יש לנו שחקנים שזקוקים למשחקי אימון. הם צריכים דקות. כשאתה שומע את 'התקווה' לפני משחק זה מאוד מרגש. לא בדקתי היום בחדר ההלבשה מי לא הגיע. האם כארם משעור הגיע, או ג'ייק כהן. לא בדקתי".

אדלשטיין התייחס לעוזרו דן שמיר ואמר: "אני מאוד שמח שיש לי אופציה לאחד כוחות איתו. הוא הראשון שפניתי אליו. הוא עוד היה בצסק"א מוסקבה אז. יש לנו מערך סקאוטינג והתחלנו ללמוד את היריבות".

הקפטן עומרי כספי הוסיף: "אנחנו מחכים לאליפות בקוצר רוח. ההתרגשות גדולה. צעד ראשון שאנחנו עושים זו תחילת האימונים. היום כולנו מתאחדים לטובת הנבחרת. אני שמח להיות פה".

הגארד יותם הלפרין המשיך ואמר: "אחרי שרציתי אבל לא הצלחתי להיות בנבחרת. מודה לנבחרת שהזמינה אותי. אני יודע לקראת מה אנחנו הולכים. עברתי כמה אליפויות אירופה. העובדה שזה בארץ יכולה לתת לנו פוש ענק. מצפה לימים קשים במשחקים ובתקשורת. אבל גם לדברים טובים. יש לנו הזדמנות לתת אליפות טובה ולהביא שחקנים מהטופ של אירופה. אני מתחבר לצוות האימון שלנו. מצפה לאליפות טובה. תנו עידוד גם בימים הקשים"

יותם הלפרין השיב על שאלה שנגעה להשעייתו של איתי שגב ואמר: "אני לא בקיא בפרטים. הנבחרת צריכה כל שחקן שארז רוצה. יש אנשים שמטפלים בדברים מחוץ למגרש. אני מאחל שכל השטויות האלו והדברים הלא רלבנטיים יפתרו מהר".

עומרי כספי התייחס אף הוא לנושא: "זה מצב לא נעים. לא זה מה שצריך לקרות בנבחרת. אנחנו כנבחרת וכארגון רוצים שיהיה לאיתי ביטוח מתאים. אנחנו מקווים שיימצא פתרון. איתי שחקן חשוב לעתיד הכדורסל הישראלי. האם הוא יהיה איתנו? זו החלטה של ארץ".

אדלשטיין ניפק התייחסות משלו לעניין: "כל מי שמנסה לשאול אותי על איתי שגב פשוט מתבלבל. הוא שחקן האולימפית. קרה משהו שאתם יודעים או לא יודעים אותו. הוא היה בנבחרת ב' בקיץ. אני לא הכתובת. נקודה. מוטי דניאל (מנהל הנבחרת הבוגרת החדש) מטפל בזה. אני רק דברים מקצועיים".

שחקן מכבי תל אביב איתי שגב מול שחקן מכבי חיפה קווין פינקני. ברני ארדוב
"מצב לא נעים". איתי שגב/ברני ארדוב

כפי שהתחייבה במסיבת העיתונאים שהתקיימה לפני כחודשיים שרת התרבות והספורט ח"כ מירי רגב, החליט היום איגוד הכדורסל לרכוש מזכיין מכירת הכרטיסים 7,500 כרטיסים למשחקי אליפות אירופה שתתקיים בת"א החל מה-31.8 והם ימכרו ב-35 ¤ לכרטיס בלבד וזאת בהגבלה של עד 3 כרטיסים לרוכש. מדובר ב-500 לכל אחד מ-15 המשחקים באליפות שתתקיים בארץ וכמובן לכל אחד ממשחקי הנבחרת, כלומר בסך הכל 2,500 לכל 5 המשחקים של נבחרת ישראל באליפות. המכירה תתבצע החל ממחר באתר משרד הכרטיסים לאן.

זו הפעם הראשונה שישראל מארחת את אליפות אירופה בכדורסל והנבחרת תפגוש מה-31.8 בהיכל מנורה מבטחים את איטליה, ליטא, גרמניה, גאורגיה ואוקראינה. מדובר בבית התחרותי והמעניין ביותר מבין כל 4 הבתים באליפות והבית היחיד בו לכל אחת מהנבחרות יש לפחות שחקן NBA אחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully