וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: דגן יבזורי ישחק במועדון בשלוש השנים הקרובות

18.7.2017 / 16:06

הגארד שעבר תקופה קשה במכבי תל אביב ובהפועל חולון סיכם בקבוצה בה כיכב: "נרגש לחזור למקום שבו אני אהוב". ג'ף רוזן: "נהדר לראות אותו בירוק". הגארד ספנסר וייס חתם במועדון

one

מכבי חיפה הודיעה היום (שלישי) כי דגן יבזורי סיכם את תנאיו אצל סגנית האלופה לשלוש שנים וישחק בשורותיה לפחות עד קיץ 2020. בכך חוזר יבזורי לקדנציה שנייה בירוק. הגארד (31, 1.93) שיחק במדי הירוקים בין 2013 ל-2015 ובעונתו השנייה במכבי חיפה שימש כקפטן הקבוצה.

בעברו שיחק יבזורי חמש עונות במדי גלבוע/גליל ועונה אחת במדי גלבוע/עפולה. בעונת 2009-10 הוא היה שותף לזכייה באליפות של גלבוע/גליל ובשנים 2012 ו-2013 הוא זכה עם המועדון פעמיים באליפות הליגה הבלקנית.בסך הכול קלע יבזורי 1,945 נקודות בחמש קבוצות שונות ב-10 עונות בליגת ווינר.

העונה האחרונה לא הייתה מוצלחת מבחינתו. יבזורי הופיע ב-14 משחקי ליגה סדירה אותה הוא התחיל במכבי תל אביב ולאחר מכן עבר להפועל חולון, שם נפצע ולא חזר לשחק עד סיום העונה.

עוד בנושא
יצחק פרי: "לא חושב שקבוצה שגידלה את שון דאוסון צריכה לקרוא על זה באינטרנט"
התחום האפור: מה אפשר ללמוד מהפעולות של מכבי תל אביב

דגן יבזורי, מכבי חיפה,. האתר הרשמי של מכבי חיפה,,
"אדם מיוחד". יבזורי בירוק/האתר הרשמי של מכבי חיפה,

"זה נהדר לראות את דגן חוזר ללבוש ירוק, בקבוצה בה הוא שיחק את הכדורסל הכי טוב שלו", אמר בעלי מכבי חיפה, ג'ף רוזן. "בזמן שקצב מכירת המנויים ממשיך לשבור שיאים, היה חשוב לנו להחזיר את דוגי לקבוצה, שחקן נשמה ואהוב על האוהדים".

"אני מאוד נרגש לחזור למקום שאני כל כך אוהב וכל כך מחובר אליו ולאנשים שבו", אמר יבזורי. "אני מקווה מאוד לעזור לקבוצה להמשיך לצעוד במקומות הגבוהים בליגה, כמו שהיה בשנים האחרונות. ירוק עולה"

"אני מאוד שמח לראות את דגן לובש שוב את המדים הירוקים", אמר מאמן הירוקים, עופר רחימי. "הוא שחקן מוכשר ואדם מיוחד ואני בטוח שהוא יסייע לקבוצה שלנו, על המגרש ומחוצה לו".

בנוסף חתם בשורות חיפה הגארד היהודי ספנסר וייס (22, 1.93), בוגר מכללת פרינסטון היוקרתית שהוביל את נבחרת ארצות הברית למכביה לזכייה במדליית הזהב במשחקים.

וייס התגלה לכדורסל הישראלי לפני ארבע שנים כשזכה בתואר ה-MVP של המכביה, ולפני שנתיים היה חלק מנבחרת העתודה של ישראל בה רשם באליפות אירופה 4.1 נקודות ו-4.4 ריבאונדים למשחק. בשנתיים האחרונות התקדם בצורה משמעותית בפרינסטון כשהשנה הוא נבחר לשחקן השנה באייבי ליג, ואף זכה לאזכור מיוחד באול אמריקן של AP כשרשם 10.6נקודות, 5.4 ריבאונדים ו-4.2 אסיסטים למשחק.

עוד באותו נושא

גוני יזרעאלי שוחרר מהפועל חולון: "שמו יהיה חקוק לנצח באותיות קידוש לבנה"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully