וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יצחק פרי: "לא חושב שקבוצה שגידלה את שון דאוסון צריכה לקרוא על זה באינטרנט"

18.7.2017 / 14:16

יו"ר מכבי ראשון לציון הופתע מהחתימה של כוכב המועדון בבני הרצליה: "הערכנו שבאוגוסט הוא יבין שהגדולות לא הולכות עליו ויחליט להישאר, זה מה שאתה מצפה משחקן שגדל אצלך ושנתת לו גב"

צילום מסך
פרי: "במה שהוא שידר כלפי חוץ, שון אמר שהוא רוצה NBA, מכבי ת"א, אירופה או ירושלים. לא הצלחנו להבין שהוא בכלל מעוניין להישאר בארץ בקבוצה שהיא לא ירושלים או מכבי ת"א"

שון דאוסון הפתיע את עולם הכדורסל הישראלי אמש (שני) כשסיכם את תנאיו בבני הרצליה והיום חתם במועדון מהשרון לשנתיים הקרובות. בין היתר הפתיע דאוסון את הקבוצה במדיה גדל ובה שיחק עד עכשיו, מכבי ראשון לציון, שאנשיה גילו בדיווחים באינטרנט על הצטרפותו לקבוצה מהרצליה. "מכיוון שקראתי רק על זה רק היום בבוקר, אני שמח בשבילו, ומקווה שיהיה לו בהצלחה", אמר יו"ר המועדון יצחק פרי לוואלה! ספורט. "אני הייתי מצפה שהוא ירים את הטלפון לפני שהוא חותם, ואומר שהוא הולך לחתום בהרצליה, לא חושב שקבוצה שגידלה אותו צריכה לקרוא על זה באינטרנט. אבל רצונו של אדם כבודו, הוא ילד שהיה חלק מההצלחה של הקבוצה בשנים האחרונות ונאחל לו תמיד בהצלחה".

במשך כל השבועות האחרונים, דאוסון לא היה במגעים להמשך דרכו בראשון לציון. "שון, במה שהוא שידר כלפי חוץ, אמר שהוא רוצה NBA, מכבי תל אביב, אירופה או ירושלים", אמר פרי. "לא הצלחנו להבין שהוא בכלל מעוניין להישאר בארץ בקבוצה שהיא לא ירושלים או מכבי תל אביב. ברמה של מאות אלפי דולרים. לא הגענו בכלל לחשיבה על לשבת ולדבר. גם בעיתונות הייתה את ההרגשה שהוא הולך לשם. מישהו בכלל חשב שהוא יילך לקבוצה ישראלית אחרת?"

אם הייתם יודעים שיש סיכוי שהוא יישאר, הייתם פועלים אחרת?

"אנחנו שקלנו את זה כי ההערכה הייתה שבאוגוסט הוא יגיד שהוא ירצה להשאר במועדון. הערכנו שבאוגוסט הוא יבין שהגדולות לא הולכות עליו ויחליט להישאר, ציפינו שיגיד שהוא רוצה להישאר במכבי ראשון לציון, זה מה שאתה מצפה משחקן שגדל אצלך, נתת לו גב ברגעים שהוא התבגר והיה חלק מעונת האליפות היפהפיה שלנו. אנחנו בטוחים שהוא לקח החלטה טובה בשבילו".

עוד בנושא:

שון דאוסון חתם בבני הרצליה: "רציתי להרגיש אהוב ומוערך"
עודד קטש לקראת איטליה: "זכינו בהזדמנות לעשות משהו יוצא מהכלל"
מכבי ראשון לציון: סיגרס צפוי לחתום אם לא ייבחר בדראפט הקוריאני
התחום האפור: מה אפשר ללמוד מהפעולות של מכבי תל אביב

שון דאוסון שחקן מכבי ראשון לציון (שמאל) עם יצחק פרי. אודליה מטרי, אתר מכבי ראשון לציון, אתר רשמי
זה לא עבר חלק. פרי ודאוסון/אתר רשמי, אודליה מטרי, אתר מכבי ראשון לציון
דאוסון: "ראשון תמיד תהיה חלק ממני וממי שאני. ידעתי שהיום הזה יגיע מתישהו, אבל לפחות אני יכול להמשיך הלאה בלב שלם שהצלחתי לתרום חזרה למועדון הגדול הזה בדרך הכי יפה"

דאוסון עצמו פרסם לאחר החתימה הודעת פרידה מהמועדון ומהקהל הנאמן שלו: "זהו, עכשיו זה סופי. עם כל הקושי שבדבר, אני מסיים את התקופה המדהימה בבית החם והכתום, אחרי שש שנים יפות מלאות חוויות ושינויים והתפתחות וצמיחה מכל הבחינות. רוצה להודות למועדון של מכבי ראשון לציון על ההזדמנות והבמה שנתנו לי ושעזרו לי להגיע למצב שאני נמצא בו היום. תמיד אודה להם על זה ואזכור להם את זה. ראשון תמיד תהיה חלק ממני וממי שאני. ידעתי שהיום הזה יגיע מתישהו, אבל לפחות אני יכול להמשיך הלאה בלב שלם שהצלחתי לתרום חזרה למועדון הגדול הזה בדרך הכי יפה, באליפות מדינה ראשונה! ואת זה לעולם לא ייקחו מאיתנו! רוצה להודות למאמנים שאימנו אותי ולשחקנים שנלחמו איתי על המגרש כל יום במשך כל התקופה! ותודה אחרונה והכי הכי גדולה לקהל מספר 1 בארץ! לקהל הכתום שגודל לו יותר ויותר לאט לאט, רוצה להודות על התמיכה ועל העידוד והדחיפה שנתתם לנו בכל משחק לא משנה איפה היה, אתם מדהימים ואני אוהב אותכם לנצח!"

"שמח להודיע שאני חתמתי בבני הרצליה בתור התחנה הבאה שלי בקריירה, ומודה להם על ההזדמנות שהם נותנים לי ושמקבלים אותי בזרועות פתוחות! מחכה בקוצר רוח להתחיל את העונה איתכם ולהגיע להישגים יפים.. אבל לפני כן, בפעם האחרונה - יאללה ראשון!"

עוד באותו נושא

שון דאוסון חתם בבני הרצליה: "רציתי להרגיש אהוב ומוערך"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully