וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עודד קטש לקראת איטליה: "זכינו בהזדמנות לעשות משהו יוצא מהכלל"

מאמן נבחרת העתודה דרוך לקראת שמינית גמר אליפות אירופה (ד', 16:45, ספורט5): "לא צריך להוריד את השחקנים לקרקע. הכי משמעותי זה למנוע מהם סלים קלים במתפרצות ובריבאונד התקפה"

מאמן נבחרת העתודה עודד קטש. ברני ארדוב
רגע האמת מתקרב. קטש/ברני ארדוב

לאחר שסיימה את שלב הבתים עם מאזן מושלם של 0:3 והמקום הראשון, תפגשו מחר (רביעי, 16:45, ספורט5) נבחרת העתודה את איטליה בשמינית גמר אליפות אירופה. היום עשתה הנבחרת של עודד קטש את דרכה מרת'מו להרקליון, בידיעה שניצחון על האיטלקים יעלה אותה לרבע הגמר, שם תחכה שבדיה או איסלנד. הפסד יוביל את העתודה למשחקי הדירוג על מקומות 9-16, בהם שלוש האחרונות ינשרו לדרג ב'.

בתחילת החודש ניצחה ישראל 66:74 את איטליה במשחק הכנה ולפחות לפי התוצאות בבית המוקדם - החבורה של קטש מושלמת, כאמור, האיטלקים ללא אף ניצחון - הרי שהכחולים-לבנים פייבוריטים. "אנחנו מכירים אותם", אמר קטש, "הם משחקים מאוד אגרסיבי ופיזי, יש להם גודל משמעותי והמלחמה תהיה לשלוט בריבאונד ולהיות חכמים התקפית".

אתה מרגיש שהם שווים יותר מהתוצאות שלהם עד כה?

"חד משמעית כן. כל מי שרואה אותם יכול להרגיש את זה. לא הייתי מתרגש מהמשחק האחרון שלהם בבית המוקדם נגד סלובניה כי אחרי שניצחנו את ליטא לא הוא הפך ללא משמעותי עבורם. גם בהכנה הם לא ניצחו יותר מדי משחקים, אבל בשיטה הזו יכולה להיות הזדמנות לכל נבחרת להפוך את הקערה ולכן נצטרך להיות חכמים. ברור לי שהם יגיעו במוטיבציה מאוד גבוהה נגדנו".

איך אתם משאירים את כולם עם רגליים קרקע אחרי תוצאות כל כך יפות בבית המוקדם?

"אני חושב שהשחקנים בנבחרת הזו מאוד מאוד חכמים ומאוד נחושים להצליח, כך שאני לא חושב שנזדקק לעבודה בתחום הזה. מראש ידענו שלא משנה איזו הצלבה נקבל זה יהיה קשה. בסך הכל זכינו בהזדמנות לעשות משהו יוצא מהכלל, אבל לכולם ברור שעד עכשיו לא עשינו שם דבר יוצא דופן. כולם ידעו מראש את השיטה ואין סיבה שזה יפריע לנו להמשך. צריך להתמקד בעיקר באיך לא מאבדים כדורים ועומדים נכון הגנתית. צריך לדעת לנצח משחקים דרך ההגנה והשחקנים מבינים את זה. הכי משמעותי מול איטליה זה למנוע מהם סלים קלים במתפרצות ובריבאונד התקפה".

עוד בנושא:

אליפות אירופה לנבחרות עתודה: ישראל ניצחה את אוקראינה 83:91
הפועל אילת הודיעה על פרידה מקטש: "החלטה משותפת ברוח טובה"

סיכום ביניים: האליפות הנהדרת של תמיר בלאט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully