וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל אילת הודיעה על פרידה מקטש: "החלטה משותפת ברוח טובה"

17.7.2017 / 17:30

הקדנציה השנייה של המאמן בעיר הדרומית הסתיימה, והקבוצה הודיעה על כך במחצית המשחק של נבחרת העתודה. קטש: "חילוקי דעות מקצועיים". על עזיבתו הצפויה פורסם לראשונה בוואלה! ספורט. מאיר טפירו סיכם עקרונית וצפוי להתמנות

מאמן הפועל אילת עודד קטש (תקציר: מכבי ראשון לציון - הפועל אילת 94:91). one
סוף הדרך. עודד קטש/one

זעזוע בהפועל אילת: הקבוצה הודיעה היום (שני) על פרידה ממאמנה בעונה וחצי האחרונות, עודד קטש, עקב "חילוקי דעות מקצועיים בין ראשי המועדון ובין המאמן". ההודעה הגיעה בתזמון מעט מפתיע, במהלך מחצית המשחק של נבחרת העתודה, אותה מאמן קטש, במסגרת אליפות אירופה. לוואלה! ספורט נודע במהלך היום כי הרקע לעזיבה של קטש הוא חילוקי דעות בין היו"ר מוטי אמסלם לעידן אבשלום, מקורבו של קטש, שמחזיק באחוזים מבעלות הקבוצה לאחר עזיבתו של דורון הרציקוביץ'.

מי שצפוי להתמנות למאמן במקום קטש הוא מאיר טפירו, שסיים את דרכו במכבי אשדוד בחודש שעבר, וכבר סיכם את תנאיו באופן עקרוני בקבוצה. מי שהיה מועמד לאורך כל הקיץ להחליף את קטש הוא שרון דרוקר, שגורמים באילת אף שוחחו עמו, אך לבסוף הוא חתם כמאמנה של אקדמיק סופיה הבולגרית.

לגבי התזמון בו הודיעה הקבוצה על החלטתה, טוענים אנשי הפועל אילת כי מצידו של עודד קטש ואנשיו היה לחץ כבד להוציא את ההודעה במהלך היום, ולכן היא יצאה במועד הזה. "אפשר להגדיר זאת כחילוקי דעות מקצועיים", אמר קטש בסיום הניצחון של העתודה. "הייתה לי תקופה קסומה באילת, מאוד נהניתי. הם החליטו ללכת לכיוון אחר וזה בסדר מבחינתי".

עוד בנושא

הפרסום הראשון בוואלה! ספורט: עודד קטש צפוי לעזוב את הפועל אילת
מכבי תל אביב ממשיכה להתחזק: דשון תומאס חתם לעונה אחת
גיא פניני הוצג בהפועל חולון: "המון דברים משכו אותי לחולון, היה קליק מהיר וזורם"

מאמן מכבי אשדוד, מאיר טפירו. לירון מולדובן
ידרים לאילת. מאיר טפירו/לירון מולדובן

ההודעה של הפועל אילת: "מאמן הקבוצה בעונה וחצי האחרונות, עודד קטש, לא ימשיך במועדון בעונה הקרובה.
ההחלטה שהתקבלה ע"י הצדדים נבעה מתוך חילוקי דעות מקצועיים בין ראשי המועדון ובין עודד קטש. בהחלטה משותפת וברוח טובה הוחלט כי תסתיים ההתקשרות עם המאמן המצוין. הנהלת הקבוצה מודה לעודד על תקופה מופלאה ומלאה בהישגים ומאחלת לו הצלחה גדולה בהמשך דרכו".

קטש חזר לאילת במהלך הסיבוב הראשון בעונת 2015/16 לאחר שהמאמן אריק שיבק פוטר, והוא עצמו עזב את הפועל תל אביב. לפני כן אימן במשך שנתיים את הקבוצה והוביל אותה לפיינל פור וגמר גביע המדינה. בקדנציה השנייה שלו הגיע פעם אחת לפיינל פור, ובעונה הנוכחית נעצר ברבע גמר הפלייאוף על ידי מכבי ראשון לציון, למרות שסיים את הליגה במקום השני. בימים אלה מוביל את נבחרת העתודה לפתיחה טובה של אליפות אירופה בכריתים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully