וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: דשון תומאס חתם לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת

17.7.2017 / 17:13

החריש בסגל הצהוב נמשך: הפורוורד (25, 2.01 מ') ששוחרר הקיץ מאנאדולו אפס הפך לשביעי שמצטרף הקיץ לקבוצה. רשם ממוצעים של 7.3 נקודות ו-1.7 ריבאונדים למשחק ביורוליג אשתקד. על מועמדותו פורסם לראשונה בוואלה! ספורט

ברני ארדוב

מכבי תל אביב ממשיכה לסגור את הסגל לקראת העונה הקרובה והיום (שני) החתימה את דשון תומאס, שעל מועמדותו פורסם לראשונה בוואלה! ספורט. הפורוורד סיים את דרכו באנאדולו אפס לאחר שהקבוצה הטורקית בחרה שלא להמשיך את ההתקשרות עמו, והצהובים שנוטים לשחרר את קווינסי מילר, מצאו שחקן במקומו בעמדות 3 ו-4. תומאס הוא השחקן השביעי שמצטרף הקיץ לקבוצה המתחדשת של נבן ספאחיה שעוברת מהפכה של ממש בסגל שלה.

עוד בנושא

הידיעה הראשונית על מועמדותו של דשון תומאס למכבי תל אביב
נמצא הרכז: פייר ג'קסון חתם לעונה במכבי תל אביב

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צילום: אתר רשמי)/מערכת וואלה!, צילום מסך

תומאס (25, 2.01 מ'), שנחשב לאחד משחקני התיכונים הטובים ביותר בארצות הברית בסוף העשור הקודם, נבחר במקום ה-58 של דראפט 2013 על ידי סן אנטוניו לאחר שלוש שנים במכללת אוהיו סטייט. הוא שיחק עם הספרס בליגת הקיץ אך מיד מצא את דרכו אל הכדורסל האירופי. ב-2013/14 שיחק בנאנטר, הרשים והשתדרג לברצלונה. בקיץ 2015 קיבל חוזה מסן אנטוניו אך נחתך אחרי מספר משחקי טרום-עונה, ואת עונת 2015/16 העביר בקבוצת הבת של הספרס, בליגת הפיתוח. לפני שנה חתם לשנתיים באנאדולו אפס, עלה מהספסל של הקבוצה הטורקית ורשם ממוצעים של 7.3 נקודות ו-1.7 ריבאונדים למשחק ביורוליג אשתקד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully