וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב פנתה לדשון תומאס ונוטה לשחרר את קווינסי מילר

15.7.2017 / 17:21

הצהובים שוקלים לצרף את הפורוורד האמריקאי (25, 2.01 מ') ששוחרר מאפס עם ממוצעים של 7.3 נקודות ו-1.7 ריבאונדים למשחק. במועדון נלהבים מפייר ג'קסון: "גרסה משופרת של וויל ביינום"

ברני ארדוב

לאחר שהחתימה את פייר ג'קסון, מכבי תל אביב ממשיכה בניסיונה לסגור את הסגל לקראת העונה הקרובה ופנתה לדשון תומאס, שסיים את דרכו באנאדולו אפס לאחר שהקבוצה הטורקית בחרה שלא להמשיך את ההתקשרות עימו.

תומאס (25, 2.01 מ', משחק בעמדות 3-4), שנחשב לאחד משחקני התיכונים הטובים ביותר בארצות הברית בסוף העשור הקודם, נבחר במקום ה-58 של דראפט 2013 על ידי סן אנטוניו לאחר שלוש שנים במכללת אוהיו סטייט. הוא שיחק עם הספרס בליגת הקיץ אך מיד מצא את דרכו אל הכדורסל האירופי. ב-2013/14 שיחק בנאנטר, הרשים והשתדרג לברצלונה. בקיץ 2015 קיבל חוזה מסן אנטוניו אך נחתך אחרי מספר משחקי טרום-עונה, ואת עונת 2015/16 העביר בקבוצת הבת של הספרס, בליגת הפיתוח. לפני שנה חתם לשנתיים באנאדולו אפס, עלה מהספסל של הקבוצה הטורקית ורשם ממוצעים של 7.3 נקודות ו-1.7 ריבאונדים למשחק ביורוליג אשתקד.

בתוך כך, מכבי תל אביב נוטה לשחרר את קווינסי מילר. "לא הוחלט סופית על, אבל נראה שהוא ישוחרר", אמרו בקבוצה. "יש לא מעט אנשים במערכת שסבורים שהוא לא צריך להמשיך".

עוד בנושא:

עתודה: יובל זוסמן, הכישרון העולה של מכבי תל אביב, נתן הצגה באליפות אירופה
נמצא הרכז: פייר ג'קסון חתם לעונה במכבי תל אביב
אירופה כבר מחכה לו: האתגר של כוכב נבחרת העתודה תמיר בלאט

שחקן מכבי תל אביב ג'ו אלכסנדר מול שחקן אנאדולו אפס דשון תומאס. GettyImages
החיזוק הבא? תומאס שומר על ג'ו אלכסנדר/GettyImages

זמן קצר לפני שחתם במכבי תל אביב, פייר ג'קסון הרכז החדש של הצהובים שוחח עם אנשים בסביבתו, עמם התייעץ על המהלך. "בזמן שכל הקבוצות נרדמו ולא לקחו אותי, מכבי 'חטפה' אותי" אמר ג'קסון לחבריו. ג'קסון (בן 26, 1.80 מטר) סומן על ידי מחלקת הסקאוט של המועדון כבר לפני מספר חודשים, ניקולה וויציץ' העביר את השם לספאחיה, שביקש לצרף את השחקן.

"ספאחיה מאוד רצה את השחקן, הוא רוצה אותו כאיש המוביל. המאמן וניקולה וויציץ' לחצו עליו להגיע", סיפר גורם במכבי. השחקן שקל להמתין לחוזה ב- NBA, אולם במכבי רצו תשובה מיידית ושלשום (רביעי) סוכמו כל הפרטים בין הצדדים, כשהגארד האמריקאי צפוי להרוויח כ- 900 אלף דולרים.

"הוא סוג של וויל ביינום, רק שהוא הרבה יותר טוב, בגרסה משופרת מאוד שלו", מעיד עליו גורם במכבי. "די בטוח שהוא יחזור ל- NBA, זו לא שאלה של אם, אלא מתי. הוא הציג מספרים מדהימים בעונה שעברה, סקורר. יהיה אחד אחד השחקנים הכי נוצצים ומלהיבים בסגל".

"הוא מעולה מקצועית והאופי שלו הוא רק בונוס, השנה אנחנו שמים דגש על אופי של שחקנים , ולקחנו גם את זה בחשבון, הוא איש משפחה ואישתו אמורה ללדת".

ומה לגבי הפציעה שעבר בגיד האליכס ? "זה היה מזמן, הוא צעיר והחלים מהפציעה והיכולת שלו מאז הפציעה מוכיחה את זה" פייר ג'קסון חתם לעונה עם אופציה לעונה נוספת.

למרות שהצהובים סימנו את טייריס רייס כמועמד העיקרי כבר במהלך העונה שעבר העונה, מלחמת השרירים על הפיצוי לברצלונה טירפדה עד כה את המהלך. "טייריס שוחח עם הנהלת ברצלונה לפני כמה ימים ואמר להם: 'אני רוצה ללכת רק למכבי תל אביב'. מכבי ניסתה לזרז את השיחרור, הציעה לשלם פיצוי, אבל ברצלונה אמרה שהסכום נמוך מדי", מספר גורם המעורה בנושא. "זה ייקח זמן עד שישתחרר, כי כרגע יש בין רייס וברצלונה מלחמה על הפיצוי. חיכינו לו בקבוצה המון זמן והשהנו את התוכניות, היה לנו דד ליין לסיפור, אבל כל הסיפור עם ברצלונה פשוט 'תקע' את זה. נראה מה יקרה אם טייריס יצליח להשתחרר", מסבירים במכבי.

עדכון ראשון: 10:57

עוד באותו נושא

גל מקל: "גראן קנאריה משחקת כדורסל חיובי, זה מתאים לי"

לכתבה המלאה
שחקן מכבי תל אביב פייר ג'קסון. אתר רשמי מכבי תל אביב, אתר רשמי
המנהיג של ספאחיה? פייר ג'קסון/אתר רשמי, אתר רשמי מכבי תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully