וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שון דאוסון חתם בבני הרצליה: "רציתי להרגיש אהוב ומוערך"

מיה בנאי

18.7.2017 / 9:51

צפו בגארד מוצג כשחקן הקבוצה מהשרון, אחרי שעזב את מכבי ראשון לציון וחתם לעונה עם אופציה לעונה נוספת. דאוסון אמר לאחר החתימה: "NBA תמיד יהיה החלום, אבל החלום הזה יכול לחכות עכשיו"

צילום מסך

שון דאוסון חתם היום (שלישי) רשמית בבני הרצליה לעונה עם אופציה לעונה נוספת. דאוסון יהיה הישראלי הבכיר של הרצליה, וינסה להחזיר את הקבוצה מהשרון לפיינל פור אחרי קצת פחות מעשור. הגארד הוצג במשרד ראש העיר הרצליה ואמר לאחר החתימה: "אני מתרגש, מקבלים אותי בזרועות פתוחות, אפשר לעשות הרבה דברים ביחד, ואני לא יכול לחכות להתחיל כבר".

דאוסון הוסיף: "זה חדש לי לעבור לקבוצה שאני לא מכיר, אבל זה משהו שאני מתרגש לקראתו. הייתי בראשון שש שנים, הרגשתי שהגיע הזמן שאני אעזוב את הקן, וזה המקום שאני חושב שאני צריך להיות בו עכשיו. NBA זה תמיד יהיה החלום הגדול, אבל הוא יכול לחכות עכשיו. הדבר הכי חשוב בשבילי, זה להרגיש אהוב ומוערך במקום שאני אהיה בו, והרצליה נתנה לי את ההרגשה שאני אהיה אהוב ומוערך יותר מכל מקום אחר. אין לזה שום קשר לראשון, רק אליי ולהרצליה כרגע. הם נתנו לי את ההרגשה שאני רצוי פה".

בעלי הקבוצה לני רקנאטי הוסיף: "רוצה לברך את שון שהגיע למועדון שלנו, מאוד שמחים, אנחנו מאוד מאמינים בישראלים ורוצים שהם ישחקו כמה שיותר, הרבה ישראלים טובים שיחקו אצלנו וגדלו אצלנו. כבר הוכחת את עצמך. השמיים הם הגבול".

עוד בנושא:

בני הרצליה: שון דאוסון סיכם עקרונית לשנתיים
גל מקל נחת בספרד כדי להשלים את המעבר: "שמעתי רק דברים טובים"
כרם משעור ביקש להשתחרר מסגל הנבחרת ליורובאסקט בשל פציעה

שון דאוסון. צילום מסך
ברוך הבא. דאסון מוצג/צילום מסך

דאוסון (23, 1.98) הוא תוצר מחלקת הנוער של מכבי ראשון לציון שעלה לבוגרים כבר בגיל 18. הגארד-פורוורד שיחק חמש עונות במדי ראשון לציון כשלשיא הגיע במהלך עונת 2015/16 שהוביל את הקבוצה לזכייה באליפות היסטורית עם 15.7 נקודות, 6 ריבאונדים ו-3 אסיסטים בממוצע למשחק. לאחר מכן יצא למבחנים ב-NBA כשקיבל חוזה למחנה הסופי של ניו אורלינס פליקנס, אך שוחרר לפני פתיחת העונה, חזר לראשון לציון ו-ב20 משחקי ליגה רשם 13.1 נקודות ו-5.3 ריבאונדים בממוצע למשחק. דאוסון הוא חלק מהסגל של נבחרת ישראל, ובקיץ 2015 אף שיחק עם הנבחרת ביורובאסקט בצרפת.

הסגל של הרצליה לעונה הקרובה כולל נכון לעכשיו את הישראלים תום מעיין, אור לאומי די ג'יי שארפ ויריב עמירם ביחד עם המתאזרח החדש סם סינגר והזרים חליל קנאסביץ', טוריאן גרין ודומיניק ארצ'י שהצטרף לאחרונה. הקבוצה תחל את דרכה השנה בשלב המוקדמות הראשון של היורופקאפ כבר ב-20 לספטמבר ותצטרך לעבור שני שלבי מוקדמות כדי להכנס לשלב הבתים, בהרצליה מפעילים לחץ על פיב"א כדי להתחיל את דרכם בשלב המוקדמות השני.

עוד באותו נושא

בני הרצליה: שון דאוסון סיכם עקרונית לשנתיים

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully