וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני הרצליה: שון דאוסון סיכם עקרונית לשנתיים

17.7.2017 / 23:13

שחקן נבחרת ישראל (23, 1.98) במגעים מתקדמים עם הקבוצה מהשרון וצפוי להצטרף אליה אחרי חמש עונות במכבי ראשון לציון. רשם בעונה שעברה 13.1 נקודות ו-5.3 ריבאונדים בממוצע למשחק

צילום ועריכה: קובי אליהו

בני הרצליה קרובה לצרף את שחקן נבחרת ישראל שון דאוסון בחוזה לשנתיים. הצדדים החלו במגעים בימים האחרונים לאחר שדאוסון סיים את דרכו עוד לפני ליגת הקיץ ביוסטון, וההערכות הן שהעסקה אכן תיסגר ואחד השחקנים היותר מבוקשים בשוק השחקנים יבחר דווקא בקבוצה הצנועה מהשרון. הגעה של דאוסון מראשון לציון תחייב את הרצליה לשלם לקבוצה מעיר היין בדמי השבחה.

דאוסון (23, 1.98) הוא תוצר מחלקת הנוער של מכבי ראשון לציון שעלה לבוגרים כבר בגיל 18. הגארד-פורוורד שיחק חמש עונות במדי ראשון לציון כשלשיא הגיע במהלך עונת 2015/16 כשהוביל את הקבוצה לזכייה באליפות היסטורית עם 15.7 נקודות, 6 ריבאונדים ו-3 אסיסטים בממוצע למשחק. לאחר מכן יצא למבחנים ב-NBA וקיבל חוזה למחנה הסופי של ניו אורלינס פליקנס, אך שוחרר לפני פתיחת העונה, חזר לראשון לציון ו-ב20 משחקי ליגה רשם 13.1 נקודות ו-5.3 ריבאונדים בממוצע למשחק. דאוסון הוא חלק מהסגל של נבחרת ישראל, ובקיץ 2015 אף שיחק עם הנבחרת ביורובאסקט בצרפת.

הסגל של הרצליה לעונה הקרובה כולל נכון לעכשיו את הישראלים תום מעיין, אור לאומי די ג'יי שארפ ויריב עמירם ביחד עם המתאזרח החדש סם סינגר והזרים חליל קנאסביץ', טוריאן גרין ודומיניק ארצ'י שהצטרף לאחרונה. הקבוצה תחל את דרכה השנה בשלב המוקדמות הראשון של היורופקאפ כבר ב-20 לספטמבר ותצטרך לעבור שני שלבי מוקדמות כדי להכנס לשלב הבתים.

עוד בנושא

הפועל אילת הודיעה על פרידה מעודד קטש: "החלטה משותפת ברוח טובה
יוגב אוחיון על הפועל ירושלים: "קיבלתי הצעה קוסמת, ליאור ויותם אמרו שזה מקום אחר"
גיא פניני הוצג בהפועל חולון: "תפסיקו לדבר איתי על פרישה, לא הופתעתי מהשחרור ממכבי"

שון דאוסון מכבי ראשון לציון. יותם רונן
בדרך למעבר מפתיע. שון דאוסון/יותם רונן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully