וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוגב אוחיון: "קיבלתי הצעה קוסמת, ליאור ויותם אמרו שזה מקום אחר"

הרכז החדש של הפועל ירושלים העניק ראיון ראשון כשחקן האדומים וסיפר: "מאוד מעריך את כל מה שעושים פה ואת החזון". על ריבוי הגארדים: "אשתלב עם כולם, יהיה לנו צוות נהדר ביחד"

האליפות של הפועל ירושלים ב-2017/צילום: מגד גוזני, עריכה: קובי אליהו

יוגב אוחיון העניק היום (שני) ראיון ראשון כשחקן הפועל ירושלים. "מחר מתחילים קמפיין של נבחרת והיה לי חשוב לשים את כל הדברים על השולחן, כדי שאוכל לצאת לדרך ולהתרכז במשימה של הנבחרת. כשיגיע הזמן של ירושלים - תחילת ספטמבר - נתחיל לעבוד שם", אמר הרכז החדש של האלופה.

לשאלה מדוע בחר באדומים השיב: "אחרי שש שנים נפלאות במכבי, קיבלתי הצעה מאוד קוסמת ומכובדת מהפרויקט של אורי. אני מאוד מעריך מה שעושים פה, כל החזון, כל הבניה, הארנה, אין שחקן שלא חולם לשחק באולם מלא עם קהל תומך ובתור יריב, כשאני הגעתי לשם, תמיד נהניתי מהאווירה וממה שנבנה במקום הזה".

אשר לדעתו על הסגל העמוס בגארדים אמר אוחיון: "במהלך הקריירה שיחקתי בקבוצות עם ריבוי גארדים. מבחינתי אני אשתלב עם כולם, אין לי ספק בכך, בייחוד בעונה ארוכה כמו שצפויה לנו. נצטרך את כולם בכל רגע נתון. אני מבטיח שאני שחקן קבוצתי, ולא תהיה לי בעיה עם אף אחד ולאף אחד לא תהיה בעיה איתי. כולנו נהיה צוות נהדר ביחד. דיברת עם יותם וליאור לפני שחתמתי. הם סיפרו לי רק דברים טובים על המקום, שזה מקום אחר, אווירה מאוד טובה, חבר'ה מאוד טובים, ואני נרגש".

עוד בנושא:

מכבי תל אביב: דשון תומאס חתם לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת
הפועל אילת הודיעה על פרידה מקטש: "החלטה משותפת ברוח טובה"
פניני: "תפסיקו לדבר איתי על פרישה, לא הופתעתי מהשחרור ממכבי"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נרגש מהמעבר. אוחיון/מערכת וואלה!, צילום מסך

אוחיון נשאל לגבי הציפיות מהעונה הקרובה: "ברמה הקבוצתית, לפי הראיה מהצד, במועדון הזה שואפים להגיע לכל גמר ומשם הדרך פתוחה. המסורת שנבנית כאן היא של לקיחת תארים, זה דבר שמאוד קסם לי במקום בו אני נמצא בקריירה. ברמה האישית - מה שיבקשו ממני לעשות, אעשה. אני בשלב בקריירה שחשובים לי מאוד התארים, פחות המדד האישי".

אשר למה השתנה אצלו מאז הקדנציה הקודמת באדום, אמר: "עברתי דרך ארוכה מאז, יותר מהכל התבגרתי, עיצבתי את האופי שלי כשחקן בוגר יותר. מבחינה מקצועית אני יכול לתרום קצת יותר משיכולתי לפני שש שנים. יצא לי ולקציקאריס להכיר. הוא בנאדם מאוד נחמד. יצא לנו לדבר על הציפיות, על מה הולך להיות, ומאוד התרשמתי. כנראה שיש לנו מאמן טוב".

עוד באותו נושא

מכבי תל אביב: דשון תומאס חתם לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully