וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 16.7: לוקאס ביגליה חתם במילאן, נוליטו עבר לסביליה

הרוסונרי ממשיכים במסע הרכש המרשים, הקשר עבר מלאציו תמורת 17 מיליון יורו. שחקן הכנף שב לספרד וחתם אצל האנדלוסים לשלוש שנים. וראטי יגיע לברצלונה בתמורה ל-70 מיליון יורו וראקיטיץ'?

אתר רשמי

העברות

* מסע הרכש של מילאן נמשך: לוקאס ביגליה חתם לשלוש שנים לאחר שנרכש מלאציו תמורת 17 מיליון יורו. ביגליה הוא הרכש העשירי הקיץ של הרוסונרי המתחדשים.

* נוליטו חזר לספרד. שחקן הכנף הספרדי חתם לשלוש שנים בסביליה, ששילמה תמורתו 8 מיליון ליש"ט למנצ'סטר סיטי, אותה עוזב נוליטו אחרי שנה אחת בלבד.

* דייגו אלבס, שנחשב לאחד ממומחי הפנדלים באירופה בשנים האחרונות, עזב את ולנסיה אחרי שבע עונות, והוא חוזר לברזיל בעסקה של חצי מיליון יורו בלבד. העטלפים הודיעו שהגיעו להסכמות עם פלמנגו על מכירתו של השוער בן ה-32, שיחתום במועדון הפאר לארבע שנים, ויקווה להבטיח דרכו את אפודת השוער הראשון של הסלסאו במונדיאל בעוד שנה.

* רומא רכשה מבשקשהיר הטורקית את ג'נגיז אונדר הכישרוני. שחקן הכנף בן ה-20 עלה לג'אלורוסי 13.4 מיליון יורו והוא חתם לחמש שנים. רומא גם השלימה את רכישתו של בלם טוטנהאם, פדריקו פאציו, תמורת 3.2 מיליון יורו. פאציו שיחק עבור הג'לארוסי בהשאלה בעונה החולפת, וכעת ימשיך במועדון.

* טום האדלסטון חזר לדרבי קאונטי אחרי 12 שנה. "ביג טום" נרכש מהאל סיטי תמורת 1.9 מיליון יורו ושוב ילבש את מדי הקבוצה בה גדל.

* העולה החדשה לסרייה A, בנבנטו, רכשה מפרוג'ה את המגן השמאלי ג'אנלוקה די שיארה. השחקן בן ה-23 עלה 3 מיליון יורו.

* מרקו ואן חינקל הושאל מצ'לסי לפ.ס.וו איינהדובן בפעם השלישית ברציפות. ההולנדי בן ה-24 למעשה משחק בפ.ס.וו מינואר 2016.

* לוריין הודיעה כי החתימה את חלוץ אוקזר, ז'טאן קורטה, לשלוש שנים. קורטה גדל במחלקת הנוער של לוריין ושב אליה אחרי שבע שנים.

* אקס מכבי חיפה, ז'ורז'ה טשיירה, חוזר לבלגיה. שנה אחרי שהגיע לצ'רלטון מסנדארד ליאז', הפורטוגלי חתם בסנט טרוידן.

עוד בנושא

טיימואה בקאיוקו חתם בצ'לסי: "שמח מאוד, זה טבעי עבורי"
בונוצ'י נפרד מיובנטוס והתעלם מאלגרי: "חוויתי שבע שנים מדהימות"
האנרכיסט קורא את איטליה לסדר: אנטוניו קסאנו חוזר לסרייה A

שמועות

* על פי דיווחים שונים, בנג'מין מנדי קרוב מאוד למעבר למנצ'סטר סיטי. נראה שהעניינים בין הסיטיזנס למונאקו כמעט סוכמו במלואם, והתכולים הסכימו לשלם את 50 מיליון הליש"ט שאלופת צרפת דורשת עבור המגן.

* "ספורט" מדווח שברצלונה צפויה לנקוט בגישה שונה במטרה להחתים את קשרה האיטלקי של פריס סן ז'רמן, מרקו וראטי. במקום לשלם סכום של 100 מיליון יורו או יותר (הסכום אותו הצרפתים ידרשו, ככל הנראה), הקטלאנים צפויים להציע 70 מיליון יורו ואת הקשר הקרואטי, איבן ראקיטיץ', שעל פי התקשורת הספרדית יבקש לעזוב אם וראטי אכן יגיע.

* על פי 'סקיי', לסטר דחתה את הצעתה של רומא בסך 20 מיליון ליש"ט עבור ריאד מחרז, ודורשת תמורתו 30 מיליון.

* טוטנהאם ממשיכה במרדף אחר ריקרדו פריירה, לו היא מייעדת את תפקיד המחליף של קייל ווקר שעזב. באנגליה טוענים שפורטו מקשה על העסקה, וכי ייתכן שלא תסכים למכור את המגן בפחות מסעיף השחרור שלו, שעומד על 22 מיליון ליש"ט.

* עתידו של פייר אמריק אובמיאנג מוסיף להיות מעורפל. באנגליה מדווחים כי צ'לסי בטוחה ביכולתה להקדים את ליברפול בהחתמת החלוץ.

* בירמינגהאם ומאמנה הארי רדנאפ בדרך לבנות קבוצת חלומות בצ'מפיונשיפ? המאמן הוותיק אישר שהוא מעוניין לחזק את הקבוצה עם כוכבי הפרמיירליג לשעבר, אשלי קול, רובי קין וסטיוארט דאונינג.

* לוצ'אנו ספאלטי אישר את רצונו להנחית באינטר את ראג'ה נאינגולן, איתו שיתף פעולה ברומא. "ראשי הקבוצה עובדים על זה", אמר. עם זאת, אתמול נאינגולן המחוזר היה במשרדי רומא, כשהצדדים מנסים להגיע לסיכום על הארכת חוזהו של הבלגי המבוקש.

* ארסן ונגר מצפה מג'ק ווילשר להישאר בעונה הקרובה בארסנל אחרי שהעביר את העונה החולפת בהשאלה בבורנמות', למרות ההתעניינות של סמפדוריה וקבוצות נוספות.

* עוד ממאמן ארסנל: "לא הגשנו הצעה על קיליאן אמבפה, המחיר שלו הוא יותר מ-100 מיליון ליש"ט, אתם יכולים לדמיין מה שאתם רוצים. אני חושב שהוא יישאר במונאקו, ככה זה נראה, עוד עונה אחת. אולי יש לו יותר מדי הצעות. בסוף, אנשים לא עוברים".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עוד רכש לאוסף. ביגליה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully