וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'יימס הארדן על שיתוף הפעולה עם כריס פול: "אף אחד לא ראה דבר כזה"

כוכב יוסטון קיים מסיבת עיתונאים לציון החוזה הגבוה בהיסטוריה והתמוגג: "יהיה כיף. אני רוצה להיות, לפרוש ולזכות כאן באליפות". ESPN: כרמלו אנתוני מצפה מהניקס לחדש את השיחות על טרייד לרוקטס

צילום מסך

ג'יימס הארדן הוצג אמש (שבת) כשחקן ה-NBA עם החוזה הגבוה בהיסטוריה. במסיבת עיתונאים חגיגית לרגל החוזה החדש, שישלשל לכיסו 228 מיליון בשש העונות הקרובות, נראה כוכב יוסטון מחויך למדי. "הסכום הזה נשמע טוב, אבל למען האמת, הדבר החשוב כרגע בקריירה שלי הוא לנצח, לזכות באליפויות".

"עבדתי קשה בצורה בלתי רגילה ואני רוצה להודות לבעלים לסלי אלכסנדר שנתן לי את ההזדמנות הזו, אבל זה לא אומר כלום אם לא נזכה באליפות", הוסיף "המזוקן". "לשם אנחנו שואפים, בגלל זה אני מגיע לאולם מדי יום, ולא אפסיק עד שאשיג אותה. אני יודע איפה הבית שלי. אני יודע איפה אני רוצה להיות, אני יודע איפה אני רוצה לפרוש ולזכות באליפות. הכל יקרה ביוסטון".

על שיתוף הפעולה המסקרן עם כריס פול אמר האיש שסיים במקום השני במירוץ לתואר ה-MVP בעונה החולפת: "אני לא חושב שמישהו ראה דבר כזה בעבר, שני שחקנים שמסוגלים ליצור ולעשות עם הכדור דברים שאף אחד לא עשה מעמדות הרכז והשוטינג גארד. זה הולך להיות כיף. לא יהיה רכז או שוטינג גארד, פשוט נצא ונעשה מהלכים ונעשה את הקבוצה שלנו טובה יותר. צירפנו שחקן היכל התהילה, אחד מהשחקנים עם IQ הכדורסל הגבוה אי פעם. הגנתית, הוא חיה".

עוד בנושא:

דיווחים בארצות הברית: רייג'ון רונדו סיכם לעונה בניו אורלינס
משלימים אחד את השני: ההחתמות המשמעותיות שעברו מתחת לרדאר ב-NBA
בוסטון הודיעה רשמית על החתמת גורדון הייוורד: "נעבוד כדי להביא אליפות"

כריס פול עם ג'יימס הארדן. GettyImages
משוכנע שהחיבור הזה יעבוד. הארדן עם כריס פול/GettyImages

הג'נרל מנג'ר דריל מורי, שהעניק להארדן את החוזה היקר בכל הזמנים, אמר כי מדובר היה בהחלטה קלה: "אם היינו יכולים, היינו נותנים לו יותר. זה הכי הרבה שיכולנו לתת לו. אתה עובד כל הקריירה כדי להשיג שחקנים ברמה של ג'יימס וכריס פול. אנחנו נרגשים. המטרה שלי היא לבנות סביב ג'יימס קבוצה שתזכה באליפות".

על פי ESPN, ייתכן מאוד ששני הסופרסטארים הללו יזכו בקרוב לחיזוק משמעותי נוסף ביוסטון. אחרי שניו יורק ניקס מינתה את סקוט פרי לג'נרל מנג'ר החדש שלה, כעת מצפה כוכב הקבוצה כרמלו אנתוני לחידוש השיחות מול הרוקטס בנוגע לטרייד עליו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully