וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווחים בארצות הברית: רייג'ון רונדו סיכם לעונה בניו אורלינס

הרכז ששוחרר משיקגו והוזכר כמועמד גם ללייקרס וניו יורק מצא בית חדש וינסה לסייע לדייויס וקאזינס להגיע לפלייאוף. הקליפרס ותאודוסיץ' יוכלו להיפרד בתום עונה, יוטה רוצה את אריק גריפין

אתר רשמי

מאז שוחרר משיקגו, הוזכר שמו של רייג'ון רונדו בהקשר של מספר קבוצות, ביניהן לוס אנג'לס לייקרס וניו יורק ניקס, אולם הערב (שבת) סיכם הרכז לעונה אחת בניו אורלינס, כך על פי דיווחים בארצות הברית. רונדו (31), שהעמיד אשתקד ממוצעים של 7.8 נקודות, 5.1 ריבאונדים ו-6.7 אסיסטים למשחק במדי הבולס מצטרף לקו אחורי דליל למדי, הכולל את ג'רו הולידיי, איטוואן מור וג'ורדן קרופורד, בתקווה לסייע לאנתוני דייויס ודמרכוס קאזינס להגיע לפלייאוף.

* על פי ESPN, בחוזהו של מילוש תאודוסיץ' קיים סעיף המאפשר ללוס אנג'לס קליפרס לשני הצדדים אפשרות להשתחרר מההסכם בתום העונה הראשונה.

* ג'ונתן סימונס, שחתם לשלוש שנים תמורת 20 מיליון דולר באורלנדו, לא כועס על סן אנטוניו שוויתרה עליו. "זה עסק", אמר הסווינגמן שפרץ במהלך הפלייאוף האחרון. "זה לא מאכזב אותי, ככה זה. אני מאמין שכל דבר קורה מסיבה מסוימת. לא ממש ידעתי למה לצפות, חיכיתי לראות אילו הזדמנויות יהיו לי".

* ג'ייסון טרי בן ה-39, שסיים את חוזהו במילווקי, מבוקש על ידי מספר קבוצות.

* אחרי שהחתימה את אפיי אודו, יוטה מקווה לצרף שחקן פנים נוסף ששיחק לאחרונה באירופה: מיודענו אריק גריפין, שכיכב בגלבוע/גליל.

* שם נוסף הצטרף לבורסת השמות של הרכזים שניו יורק בוחנת: ברנדון נייט מפיניקס. לא מן הנמנע שייכלל בעסקה כלשהי על כרמלו אנתוני.

עוד בנושא:

משלימים אחד את השני: ההחתמות המשמעותיות שעברו מתחת לרדאר ב-NBA
פה זה לא אירופה: כיצד מילוש תאודוסיץ' ישתלב בהצלחה בקליפרס
בוסטון הודיעה רשמית על החתמת גורדון הייוורד: "נעבוד כדי להביא אליפות"

רייג'ון רונדו, שיקגו בולס. AP
עוד ניסיון לשקם את הקריירה. רונדו/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully