וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוסטון הודיעה רשמית על החתמת גורדון הייוורד: "נעבוד כדי להביא אליפות"

הסלטיקס צירפו את הפורוורד מיוטה עם חוזה מקסימום. בראד סטיבנס: "מצפה לעבודה איתו שוב". כריס פול הוצג ביוסטון: "הארדן ואני רוצים להצליח ביחד". סקוט פרי ה-GM החדש של הניקס

צילום מסך

בוסטון סלטיקס הודיעה הערב (שישי) רשמית על החתמתו של אחד השמות הכי מסקרנים שעברו קבוצה בפגרת ה-NBA הנוכחית, גורדון הייוורד. הפורוורד, ששיחק ביוטה בשבע עונותיו הראשונות בליגה וכיכב בעיקר בשנים האחרונות, בחר לעזוב את הג'אז כדי לחבור בעיר השעועית למאמנו בימי מכללת באטלר, בראד סטיבנס והוא ינסה לעזור לסלטיקס להתגבר על משוכת לברון ג'יימס, זאת לאחר שבוסטון הפסידה 4:1 בגמר המזרח העונה מול קליבלנד, למרות שהגיעה לסדרה מהמקום הראשון במזרח ועם יתרון הביתיות. כמו בימיו ביוטה, הייוורד ילבש את החולצה עם המספר 20. האחרון שלבש את החולצה הזו בבוסטון היה ריי אלן.

"בין אם אתם מדברים על העבר, ההווה או העתיד, בוסטון סלטיקס זה באמת משהו מיוחד", אמר הייוורד, "אני כבר לא יכול לחכות להיות חלק מהתרבות המנצחת של בוסטון ולהצטרף לחברים לקבוצה ולמאמן סטיבנס. נעבוד יחד כדי להביא לאוהדים של בוסטון את דגל האליפות ה-18".

עוד בנושא:

תפנית בעלילה: הניקס השהו את המגעים לטרייד על כרמלו אנתוני
פה זה לא אירופה: כיצד מילוש תאודוסיץ' ישתלב בהצלחה בקליפרס
דיווח: ניו אורלינס מעוניינת להצטרף לטרייד של ניו יורק ויוסטון

גורדון הייוורד, יוטה ג'אז, מול אייזאה תומאס, בוסטון סלטיקס. AP
מתחילים בעבודה המשותפת. הייוורד ואייזאה תומאס/AP

דני איינג', נשיא המועדון לענייני כדורסל, נשמע נרגש: "זה יום גדול בהיסטוריה של הסלטיקס. גורדון היה אולסטאר בשנה האחרונה והצירוף שלו, בשיא הקריירה שלו, לקבוצה טובה גם כך, מאוד מרגש. גורדון יביא מוסר עבודה ואופי, לצד יכולת לקלוע, למסור ולייצר מהלכי התקפה בפיק-נ'-רול. האתלטיות, הגודל והוורסטיליות שלו יאפשרו לו להתאים בצורה מושלמת גם למשחק ההגנה שלו".

סטיבנס, שגילה את הייוורד בגיל 15 והתחבר אליו מאז, אמר: "אנחנו נלהבים מההגעה של גורדון ומשפחתו לבוסטון. הוא מתחרה אדיר וחבר נהדר לקבוצה, כזה שתמיד מחפש איך להשתפר ומשפיע באופן קבוע על ההצלחה של הקבוצה והשגת ניצחונות. אני מצפה לעבודה איתו שוב וכולנו נמשיך יחד לשאוף להיאבק על אליפויות כאן בבוסטון".

* לניו יורק ניקס יש, בשעה טובה, ג'נרל מנג'ר. סקוט פרי, שעבד עד כה כסגן הנשיא לענייני כדורסל בסקרמנטו, נשלח לניקס, ששלחו בתמורה לבירת קליפורניה בחירת סיבוב שני בדראפט, יחד עם פיצוי כספי.

עוד באותו נושא

תפנית בעלילה: הניקס השהו את המגעים לטרייד על כרמלו אנתוני

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פנים חדשות בטקסס. פול עם ד'אנטוני ומורי/מערכת וואלה!, צילום מסך

* עוד אחד שהוצג הערב הוא כריס פול, שעבר בטרייד מסקרן מלוס אנג'לס קליפרס ליוסטון ויחבור לג'יימס הארדן: "אני נרגש מהקבוצה הזו, מהארגון הזה. אני פשוט נרגש להיות כאן", אמר פול במסיבת העיתונאים, בה נכחו גם המאמן מייק ד'אנטוני והג'נרל מנג'ר שהנדס את העסקה המורכבת, דריל מורי.

הרכז הוותיק הוסיף: "ג'יימס ואני דיברנו על המטרה המרכזית שלנו והיא לנצח משחקים. אני נלהב להיות במסע הזה עם מישהו שרוצה להשיג את המטרה הזו כל כך הרבה, כמוני. כשאתה רוצה להצליח, תעשה כל דבר בשביל זה. אני יודע שלג'יימס יש את מה שצריך ואני יודע שגם לי ולשחקנים האחרים בחדר ההלבשה שלנו יש את מה שצריך בשביל להצליח".

* ג'ונתן סימונס, שעזב את סן אנטוניו, סיכם לשלוש שנים באורלנדו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully