וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמיר בלאט חתם בהפועל חולון: "אחד המועדונים המפוארים בכדורסל הישראלי"

13.7.2017 / 15:10

הגארד בן ה-20 עוזב את הפועל תל אביב וחתם לשנתיים בפרויקט של דן שמיר, שאמר: "נדאג ביחד שתמיר ימשיך בקו העליה שלו". מצטרף לשלומי הרוש וגיא פניני, שכבר חתמו בקבוצה

תמיר בלאט שחקן הפועל חולון. הפועל חולון,
תמיר בלאט חותם על חוזהו/הפועל חולון

תמיר בלאט חתם לשנתיים בהפועל חולון. הגארד, שעל המועמדות שלו לחולון פורסם לראשונה בוואלה! ספורט, היה קרוב מאוד להצטרף להפועל אילת בתקופה האחרונה, אך חוסר הוודאות ששורר בקבוצה הדרומית גרם לו לסגור בחולון.

השחקן אמר לאחר החתימה: "נרגש וגאה להגיע לאחד המועדונים המפוארים בכדורסל הישראלי וכבר לא יכול לחכות למפגש הראשון עם האוהדים. אני בטוח שביחד מצפה לנו דרך מאתגרת ומדהימה, שמח לחזור ולשתף פעולה עם דן שמיר, בטוח שביחד נגשים את כל המטרות ויאללה חולוניה".

מאמן הקבוצה, דן שמיר: "שמח מאוד לצרף את תמיר להפועל חולון. נדאג ביחד שתמיר ימשיך בקו העליה שלו, שיעזור לנו לשחק כדורסל טוב, ושנצליח בליגה ובליגת האלופות. אני רוצה להודות מקרב לב בהזדמנות זאת לרועי הובר, שחקן נהדר שאנחנו מאוד אוהבים, על השנה המצויינת שלו איתנו".

עוד בנושא:

ממש לא פרסום ראשון: הלקח מפרשת בר טימור ומכבי תל אביב
הפועל תל אביב משהה את החלטתה לגבי טאקר עד לצירוף ישראלי
עירוני נהריה עושה מאמצים לצרף את יפתח זיו

תמיר בלאט שחקן הפועל חולון. הפועל חולון,
צבע חדש. תמיר בלאט/הפועל חולון

בלאט (1.80, 20) גדל במחלקת הנוער של הפועל לב השרון לפני שחתם על חוזה ארוך טווח במדי הפועל תל אביב בקיץ 2014. בעונתו הראשונה הרבה לשחק בקבוצת א.ס רמת השרון מהליגה הלאומית בכרטיס כפול, כשבמקביל קיבל דקות ראשונות בהפועל תל אביב. בעונת 2015/16 כבר היה חלק לגיטימי מהסגל כשקלע 4.9 נקודות והוסיף 2 אסיסטים ב-14.5 דקות למשחק במדים האדומים, והעונה השתדרג ל-7.4 נקודות ו-5.4 אסיסטים ב-25.5 דקות למשחק.

הסגל של דן שמיר בחולון כולל נכון לעכשיו את שלומי הרוש וגיא פניני שחתומים לעונה הבאה וכן את אלכס צ'וברביץ' שמחזיק בחוזה, למרות שבקבוצה הודיעו לו בתחילת הקיץ כי הוא רשאי למצוא קבוצה חדשה. אמש הוגרלה חולון לבית אחד בליגת האלופות ביחד עם מונאקו, ססארי, אולדנבורג, מורסיה, אניסיי קרסניורסק ושתי קבוצות נוספות שיגיעו משלב המוקדמות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully