וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב משהה את החלטתה לגבי טאקר עד לצירוף ישראלי

13.7.2017 / 12:54

האדומים עשויים להשאיר את הפורוורד, אך ההחלטה תיפול רק לאחר צירוף שחקן ישראלי. קולמן, מנקו ושמחון בין המועמדים. הוגשה תביעת בוררות נגד אור לאומי. מכירת המנויים תחל בראשון

תמיר בלאט שחקן הפועל תל אביב (שמאל) עם אלאנדו טאקר. יוסי ציפקיס
יישאר בהפועל תל אביב? אלאנדו טאקר/יוסי ציפקיס

הפועל תל אביב ממשיכה במאמצי בניית הסגל לעונה הבאה, ולאחר שנסיונות ההנהלה לצרף את בר טימור לא צלחו, ימשיכו האדומים בחיפוש אחר ישראלי שישלים את הסגל. בין השחקנים הפנויים בשוק ועשויים להגיע לקבוצה נמצאים חנן קולמן, רפי מנקו ועמית שמחון, שמחזיק בחוזה במכבי חיפה המעוניינת לשחררו. במקביל, מאמן הקבוצה דני פרנקו נמצא בליגת הקיץ בלאס וגאס כדי לאתר שחקני חיזוק למועדון. אחד השחקנים שנמצאים בתוכניות הקבוצה הוא אלאנדו טאקר, ששיחק בהפועל בעונה שעברה, אך בקבוצה יקבלו החלטה לגביו במועד מאוחר יותר. במקביל, טאקר עלה כמועמד למספר קבוצות נוספות.

האדומים הגישו השבוע תביעת בוררות למוסדות איגוד הכדורסל נגד אור לאומי, שחקן הקבוצה, שחתם על חוזה בבני הרצליה, בשעה שלטענת אנשי הפועל החזיק בחוזה תקף בקבוצה. לפי תביעת הבוררות, האדומים דורשים כי לאומי ישוב לשורותיהם, או לחילופין יפצה אותם בסכום כסף גדול. נכון לעכשיו כולל הסגל של האדומים את רביב לימונד, אדריאן בנקס, תומר גינת, דניאל איידן שמעמדו עדיין לא ברור וצוף בן משה, שנפצע בכתפו באימוני נבחרת העתודה ולא יצא לאליפות אירופה.

הפועל תל אביב תפתח ביום ראשון הקרוב את מכירת המנויים לעונה הבאה ומחירם יישאר ללא שינוי. בחודש הראשון יזכו אוהדי הקבוצה להנחה של 50 שקלים. כמו בכל שנה, הקבוצה הוזילה את מחירי המנויים לחברי העמותה.

עוד בנושא

עירוני נהריה עושה מאמצים לצרף את יפתח זיו
דיווח: מכבי תל אביב במשא ומתן מתקדם עם פייר ג'קסון
הפועל אילת: הסנטר אייזיק רוזפלט חתם לשנתיים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully