וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: עתידם של בלאט ונאור יוכרע עד לסוף השבוע

26.6.2017 / 14:44

האדומים צפויים להודיע לקפטן הוותיק האם הם מממשים את אופציית היציאה או לא. במקביל, הגארד המוכשר צריך להכריע האם לעזוב או להישאר, כשהפועל חולון המועמדת הבכירה לקלוט אותו

מתן נאור שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
הנטייה היא לשחררו. מתן נאור/ברני ארדוב

עתידם של תמיר בלאט ומתן נאור בהפועל תל אביב צפוי להיות מוכרע עד לסוף השבוע הקרוב. שני שחקני המועדון מחזיקים בחוזים עם אופציות עד סוף השבוע, כשלאחר מכן יוכלו האדומים לדעת יותר על כיוון הסגל לקראת העונה הבאה. לאדומים אופציה לסיים את חוזהו של נאור, קפטן הקבוצה מזה מספר שנים, שכבר התבטא בנושא בסיום העונה ואמר כי ירצה להמשיך לעונה נוספת. הנטייה של הקבוצה היא לשחררו, אך היו"ר רמי כהן כבר הספיק בעבר להפתיע בנושא זה ולא לשחרר את נאור במקרים דומים.

לגבי בלאט, שעל המחשבות לגבי עזיבתו פורסם לראשונה בוואלה! ספורט לפני מספר חודשים, התמונה קצת יותר מסובכת. לשחקן ולקבוצה אופציות יציאה מהחוזה, כשבהפועל מעוניינים כי ימשיך, ואף השחקן נפגש עם המאמן דני פרנקו. בבלאט הביעו עניין מספר קבוצות, שאף יצרו קשר עם נציגו, כשנראה שהמועמדת הבולטת לקלוט אותו היא דווקא הפועל חולון, אותה מאמן דן שמיר, ששיתף עמו פעולה בצורה מוצלחת מאוד בנבחרת העתודה בקיץ שעבר. אם בלאט יבחר לעזוב את הפועל תל אביב, הוא יצטרך לשלם פיצוי כספי שעל פי גורמים במועדון מתקרב ל-100 אלף שקל.

בלי כל קשר להחלטת השניים, לדני פרנקו חמישה שחקנים עם חוזים לעונה הבאה - רביב לימונד, צוף בן משה, תומר גינת, אדריאן בנקס ודניאל איידן. בקבוצה בנו גם על אור לאומי, אך השחקן הודיע לאחרונה כי בחר לשחק בבני הרצליה, ועוד לפני שהעניינים בינו לבין האדומים נסתיימו, אפשר לומר בוודאות כי לא ילבש את מדי הקבוצה מהדרייב אין בעונת 2017/18.

עוד בנושא

בהפועל תל אביב חוששים: תמיר בלאט ינצל את אופציית היציאה בקיץ?
אפשרות: קבוצות ליגת העל יוכלו לרשום שישה זרים עד הפלייאוף
מכבי ראשון לציון: חוזהו של שמוליק ברנר הוארך בעונה נוספת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully