וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוף לסאגה: ג'אנלואיג'י דונארומה חתם ל-4 שנים נוספות במילאן

השוער הצעיר (18) שכבר הוגדר כ"יורש של בופון" שם סוף לשמועות ולסכסוך עם המועדון שלו כשחתם על חוזה חדש במסגרתו הוא ירוויח כ-6 מיליון יורו לעונה. כחלק מהעסקה: גם אחיו אנטוניו חתם

סוף לסאגה הגדולה של הקיץ: ג'אנלואיג'י דונארומה האריך את חוזהו לארבע עונות נוספת במילאן. השוער בן ה-18 הבטיח בכך את הישארותו במילאנו לפחות עד יוני 2012 והוא צפוי להרוויח בסביבות 6 מיליון יורו לעונה.

עוד בנושא:

דונארומה פרסם הודעה שנמחקה וטען: חשבון האינסטגרם שלי נפרץ
מצא מין את מינו: ההימור המסוכן של ג'אנלואיג'י דונארומה
יורו הצעירות: אוהדי איטליה הצעירה השליכו שטרות לעבר דונארומה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סוף לשמועות. דונארומה חותם/מערכת וואלה!, צילום מסך

דונארומה וסוכנו המוחצן מינו ראיולה, החליפו האשמות וגרסאות עם מילאן לאורך כל הקיץ ודחו הצעה לחוזה חדש, מה שהעלה הרבה מאוד ספקולציות על כך שיובנטוס תצליח להחתים אותו כיורשו של בופון. אולם, אחרי יורו הצעירות הצדדים נכנסו שוב לשולחן המו"מ והצליחו להשיג פריצת דרך. כחלק מהעסקה בין הצדדים, מילאן החתימה את אנטוניו דונארומה, אחיו הגדול של ג'אנלואיג'י ושוער בפני עצמו שיעבור בדיקות רפואיות במילאנלו בהמשך היום.

פרטי החוזה החדש של דונארומה לא נחשפו, אך על פי ההערכות סעיף השחרור שלו צפוי לעמוד על כ-70 מיליון יורו, סכום שיירד ל-50 מיליון יורו במידה שמילאנו לא תצליח להעפיל לליגת האלופות. דונארומה מסומן כבר מזמן כיורשו של בופון בנבחרת איטליה אחרי שהפך לשוער הראשון של הקבוצה בשתי העונות האחרונות והציג יכולת משכנעת, מה שלא עזר יותר מדי לקבוצתו שנותרה הרחק מחוץ לרביעייה המובילה ותיאלץ להסתפק בהופעה בליגה האירופית.

אולם, אחרי הרבה שנים של אכזבה, מועדון הפאר ממילאנו מתיימר להחזיר את תהילת העבר שלו ועל פי הרכש שעשתה הקבוצה בקיץ זה בהחלט אפשרי. הקבוצה של ויצ'נזו מונטלה היא אחת הפעילות ביותר בשוק ההעברות והיא הוציאה כבר סכומי עתק על רכישתם של אנדרה סילבה חלוץ נבחרת פורטוגל, אנדראה קונטי המגן הימני של אטאלנטה, הקאן צ'לאנויולו קשר לברקוזן ונבחרת טורקיה, ריקרדו רודריגז מגן נבחרת שוויץ, מתיאו מוסאקיו הבלם הארגנטינאי שהגיע מוויאריאל וגם פרנק קאסיי הקשר המצוין שהצטרף מאטאלנטה בהעברה חופשית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully