וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטלנובלה נמשכת: האם חשבון האינסטגרם של דונארומה נפרץ?

שעה בלבד לאחר שפרסם כביכול ברשת החברתית שהוא יישב עם מילאן אחרי יורו הצעירות, השוער צייץ שחשבונו נפרץ וזו לא היתה ההודעה שלו. ראיולה סוכנו צייץ: "דונאראיולה X שונאים: 0:1"

שוער מילאן ג'אנלואיג'י דונארומה. GettyImages
הסגאה שממאנת להסתיים. דונארומה/GettyImages

ג'אנלואיג'י דונארומה שוערה של מילאן נמצא אומנם בפולין יחד עם נבחרת איטליה עד גיל 21 ביורו הצעירות, אך מחול השדים סביבו ממאן להסתיים. שעה בלבד אחרי שהשוער הודיע כביכול שהוא ייפגש עם ראשי מילאן לגבי הארכת חוזהו, דונארומה צייץ שחשבון האינסטגרם שלו נפרץ ומחק את את כל ההודעה שהפיחה תקוות מחודשות בקרב אוהדי הרוסונרי המבולבלים. אגב, מינו ראיולה סוכן העל של דונארומה רשם גם הוא ציוץ מוזז עם הכיתוב "דונאראיולה X שונאים: 0:1. מה הלאה?!". לאחר מכן ראיולה שוב צייץ ש"הציוצים ביני ובין דונארומה הם בין חברים. אחרי היורו נשב עם מילאן. כעת הנבחרת החשובה".

בימים האחרונים התפרסמו דיווחים שאם חילוקי הדעות בין הסוכן מינו ראיולה לבין משפחתו של דונארומה יימשכו, סביר להניח כי השוער יבחר להיפרד מסוכנו הכוחני ולחתום על הארכת חוזה בשורות מילאן. ייתכן כי גם הלחץ אותו מפעילים האוהדים על דונארומה משחק תפקיד במהלכים האחרונים. בשבוע שעבר כשהגן על שערה של נבחרת איטלה ביורו הצעירות נזרקו מהיציעים לעברו של השוער שטרות כסף כמחאה על מעשיו, כשעל פי הדיווחים דונארומה נפגע מאוד מהמעשה ומהתדמית השלילית שנוצרה לו. נראה שהתפתחויות בעניין צפויות בזמן הקרוב ביותר. בכל מקרה, סאגת דונארומה צפויה להימשך עוד הרבה מאוד זמן כשברקע ריאל מדריד וגם יובנטוס עוקבות בעניין רב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully