וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורו צעירות: אוהדי איטליה השליכו שטרות לעבר דונארומה, גרמניה ניצחה

שוער מילאן עבר חוויה לא נעימה במהלך ה-0:2 של האזורי מול דנמרק, שער גדול לפלגריני (54). מאייר (44) וגנאברי (50) סידרו לנבחרת של קונץ 0:2 מול צ'כיה, זלקה החמיץ פנדל (85)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
השטרות שהושלכו לעבר דונארומה/מערכת וואלה!, צילום מסך

משחקי בית ג' ביורו הצעירות מתקיימים היום (ראשון). במשחק הראשון הצליחה גרמניה לנצח 0:2 את צ'כיה ולאחר מכן תשחק איטליה מול דנמרק.

דנמרק - איטליה 2:0

מה שגנב את ההצגה במשחק הזה היה האירוע שהתרחש במהלך המחצית הראשונה. אוהדי נבחרת איטליה, שישבו מאחורי השער של הנבחרת, השליכו שטרות לעברו של ג'אנלואיג'י דונארומה וקראו לעברו "דולרומה". אז שטרות היו בתוך השער של שוער מילאן, שסירב להאריך את החוזה שלו אצל הרוסונרי, אבל הכדורים לא נכנסו לשער.

לורנצו פלגריני מססואלו כבש את השער הראשון בדקה ה-54. כנראה שהוא התקנא בסאול וגם פלגריני בעט מספרת יפה מתוך הרחבה לפינה כדי לקבוע 0:1. בדקה ה-86 פדריקו קייזה העביר כדור רוחב לאנדראה פטאניה, שהמשיך פנימה וקבע את תוצאת המשחק.

גרמניה - צ'כיה 0:2

הנבחרת של שטפן קונץ אמנם סובלת מהעובדה ששחקנים רבים שהיו יכולים להיות בסגל שלה פצועים או נמצאים עם הנבחרת שמייצגת את המדינה בגביע הקונפדרציות. בסך הכול, גרמניה חסרה כוכבים כמו לירוי סאנה, טימו ורנר ואחרים. אבל גם כך זה הספיק לה כדי לפתוח את הטורניר עם ניצחון. גרמניה, אגב, שיחקה עם סרטים שחורים לזכר הקנצלר לשעבר הלמוט קוהל, שהלך לעולמו בסוף השבוע.

השער הראשון של גרמניה הגיע בדקה ה-44. מיטל וייזר מצא את מקס מאייר. קשר שאלקה הסתדר יפה עם השומר שלו ובעט לפינה הרחוקה כדי לקבוע 0:1. השער השני הגיע בדקה ה-50 כשסרג' גנאברי ניצל טעות גדולה של הבלם שהחזיר לא מספיק טוב כדור אחורה. הרכש הטרי של באיירן מינכן ממש לא התקשה להכניע את השוער וקבע 0:2. הגרמנים היו קרובים לכבוש עוד מספר פעמים עד הסיום, אבל לא היו חדים מספיק מול השער והחמיצו. בדקה ה-85 קיבלה גרמניה פנדל אחרי נגיעת יד ברורה ברחבה. דייבי זלקה בעט את הפנדל, אבל לוקאש זימה הדף את זה נהדר.

מקס מאייר שחקן נבחרת גרמניה הצעירה (שמאל). GettyImages
מקס מאייר חוגג את השער/GettyImages
שחקני נבחרת איטליה חוגגים. GettyImages
האיטלקים חוגגים/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully