וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"רומלו לוקאקו אמור לעזור למנצ'סטר יונייטד לחזור למאבק האליפות"

בעולם הכדורגל משוכנעים שהבלגי יעשה את העבודה ותוהים: איך מוריניו יכול לשפר אותו? וגם: קבלת הפנים המצחיקה של חואן מאטה, הפאדיחה הענקית באירלנד ו"עוד פספוס גדול של צ'לסי"

11 חודשים בלבד אחרי שהפכה את פול פוגבה לשחקן היקר ביותר בהיסטוריה, מנצ'סטר יונייטד הרעידה אתמול (שני) פעם נוספת את הרשימה היוקרתית, כאשר השלימה את רכישתו מאברטון של החלוץ הבלגי רומלו לוקאקו, תמורת 75 מיליון ליש"ט. בכך, הפך לוקאקו לשחקן החמישי היקר ביותר אי פעם, אחרי פוגבה, בייל, רונאלדו והיגואין וכעת, הוא יצטרך לספק את הסחורה גם במועדון גדול, אחרי שכבר הספיק לכבוש 53 שערי פרמיירליג בקריירה, במדי ווסט ברומיץ' ואברטון.

"לוקאקו אמור לעזור למנצ'סטר יונייטד לחזור למאבק על האליפות", כתב אנדי מיטן מ-ESPN, "הוא עצמו אמר שהוא רוצה שיונייטד תשובה להיות כוח דומיננטי בפרמיירליג והוא גם יהיה המפתח לכך. ליונייטד מצפה טיפוס ארוך למעלה, כדי לתפוס את צ'לסי, הקבוצה עליה לוקאקו ויתר כעת. הציפייה מלוקאקו היא לכבוש כבר מהרגע הראשון, אם אפשר, אפילו בסופרקאפ האירופי מול ריאל מדריד ואז במחזור הפתיחה נגד ווסטהאם".

הבלגי כבר הספיק להתאמן אתמול עם חבריו החדשים בלוס אנג'לס, שם החלה יונייטד את מחנה האימונים שלה ושם היא תפגוש בעוד חמישה ימים למשחק הכנה את לוס אנג'לס גלאקסי. לוקאקו נראה ביחסים קרובים עם חברו הטוב פול פוגבה ובשיחה עם החלוץ שכנראה יפנה לו את המקום בהרכב מרכוס רשפורד ולקינוח, זכה ל"קבלת פנים" מחואן מאטה, שפרסם בטוויטר תמונה בה הוא מנסה את הנעליים של לוקאקו, שגדולות עליו בכמה מידות. "ברוכים הבאים רומלו לוקאקו, AKA בעל הנעליים הגדולות אי פעם", כתב הספרדי, וזכה לתגובה מחויכת.

עוד בנושא:

רומלו לוקאקו חתם ביונייטד: "זו הזדמנות של פעם בחיים"
העברות: צ'לסי קרובה להחתים את בקאיוקו, חאמס לבאיירן?
הגיבור הלאומי שוב הפך לבדיחה: הקריירה של אדר בדרך למטה

אדם ניוסון מה"סאן" תהה "מה מוריניו יכול לעשות כדי לשפר את החלוץ הצעיר?": "אין ספק שהבלגי הוא עוצמתי, מהיר ובעל יכולת סיום מצוינת. מוריניו קיבל את דרוגבה רק כשזה היה בן 26, שנתיים יותר מלוקאקו והוא הפך אותו מכישרון לא יציב לחלוץ אדיר, שהוביל את צ'לסי כמעט לכל תואר אפשרי. לוקאקו זקוק לליטוש, הנגיעה הראשונה שלו בכדור רחוקה ממושלמת והמשחק שלו לא תמיד זורם, אבל הוא שחקן איכותי מאוד".

ומה לגבי הצד השני? לאורן ת'יסן מ"דד ספין" כתבה: "הפספוס של רומלו לוקאקו הוא רק הכישלון האחרון של צ'לסי". ת'יסן ציננה את קווין דה בראונה, שחמק לבלוז בגיל צעיר והפך לכוכב בבונדסליגה, לפני שהגיע למנצ'סטר סיטי ועוד אי אילו צעירים שכיכבו במחלקות הנוער של הקבוצה מלונדון, אך מצאו את ייעודם דווקא במחוזות אחרים.

ואיך אפשר בלי קצת מכל מה שמסביב. ה"אייריש הראלד" האירי עשה פאדיחה גדולה, כאשר שם תמונה של הראפר סטורמזי במקום את זו של לוקאקו בידיעה עליו (יש להודות שהם די דומים). סטורמזי, אם תהיתם, לא קיבל את הפאדיחה ברוח טובה: "אני לא חושב שזה מצחיק באיזושהי צורה", הוא כתב בטוויטר, "לא רוצה להרוס את המסיבה, אבל פספסתי את הבדיחה כנראה". עורך העיתון התנצל והודה: "עשינו טעות איומה ואנחנו מובכים מאוד".

וגם יונייטד עצמה לא יצאה נקייה. אחרי ההצלחה של ההאשטאג #Pogback בשנה שעברה, השדים האדומים ניסו לשחזר את העניין והציגו האשטאג בשם #RedRom, חיבור בין המילה "אדום" לתחילת שמו של לוקאקו. אלא שהאשטאג גרם לרבים להיזכר ב-RedRum, חדר האימים מתוך "הניצוץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully