וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רומלו לוקאקו חתם רשמית במנצ'סטר יונייטד: "הזדמנות של פעם בחיים"

החלוץ הבלגי בן ה-24 שמגיע מאברטון הוסיף: "לא יכולתי לסרב. רוצה לקחת חלק". הוא יתאחד עם מאמנו לשעבר, ז'וזה מוריניו, שאמר: "יש לו את האישיות המתאימה למנצ'סטר יונייטד, הוא שחקן גדול"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לוקאקו באדום/מערכת וואלה!, צילום מסך

זה היה באוויר, מנצ'סטר יונייטד הודיעה על סיכומו של רומלו לוקאקו, וכעת על תתימה. החלוץ בן ה-24 הגיע מאברטון תמורת 75 מיליון ליש"ט, וזאת אחרי מאבק שניהלו במנצ'סטר עם צ'לסי על רכישתו של הבלגי.

החלוץ אמר לאתר הרשמי של מנצ'סטר יונייטד לאחר חתימתו: "אני רוצה לפתוח עם אמירת תודה לאברטון ואוהדיה על ארבע שנים נפלאות. הכרתי חברים מיוחדים וחלקנו רגעים מדהימים יחד. אבל כשמנצ'סטר יונייטד וז'וזה מוריניו דופקים על הדלת, מדובר בהזדמנות של פעם בחיים שלא יכולתי לסרב לה. ראיתי כמה הקבוצה נלחמה והייתה נחושה בגמר הליגה האירופית ואני רוצה להיות חלק ממנה. אני נרגש לעלות על הדשא באולד טרפורד, מול 75,000 צופים, אך לפני הכל אני צריך להתאמן קשה וכולי ציפייה לאימון הראשון".

מאמן הקבוצה, ז'וזה מוריניו, הוסיף: "רומלו מתאים למנצ'סטר יונייטד. יש לו את האישיות והוא שחקן גדול. זה היה טבעי שהוא רצה להגיע למועדון גדול יותר. הוא יהיה תוספת נהדרת לקבוצה ואני יודע ששאר השחקנים יגרמו לו להרגיש שייך. אני מצפה להזדמנות לעבוד איתו פעם נוספת".

לוקאקו כבש 71 שערים ב-133 משחקים במדי אברטון מאז הגיע לפרמיירליג כילד מאנדרלכט ב-2014. הבלגי המצוין מגיע למעשה כמחליפו של זלאטן איברהימוביץ' שנפצע בצורה קשה וייעדר תקופה ארוכה מהמגרשים ומי שעושה את הדרך ההפוכה הוא ויין רוני, מלך שערי הקבוצה ונבחרת אנגליה בכל הזמנים.

עוד בנושא:

לוקאקו: "כשמנצ'סטר התקשרה, לא חשבתי פעמיים. זה המועדון הגדול בעולם"
מנצ'סטר יונייטד: הושג סיכום עם אברטון לגבי רומלו לוקאקו
חוזר הביתה: ויין רוני חתם לשנתיים באברטון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully