וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 11.7: דוגלאס קוסטה ביובנטוס, דני אלבס בפ.ס.ז', דונארומה חתם במילאן

האיטלקים סגרו את עסקת שאילתו של הקיצוני של באיירן תמורת 6 מיליון יורו. המגן המצוין הבריז לסיטי ונמצא בפריס לפני חתימה לשנתיים בקבוצה. דונארומה האריך את חוזהו במילאן. וגם: חאמס הושאל לשנתיים לבאיירן

צילום מסך

העברות

* אחרי שבע עונות רצופות בריאל בטיס ובגיל 36, רובן קסטרו עוזב את ספרד וחתם היום בשורות גויז'ו הסינית, אותה מדריך המאמן הספרדי גרגוריו מנסאנו. קסטרו הוא מלך שערי בטיס בכל הזמנים עם 147 שערים בכל המסגרות.

* שנה בלבד אחרי שעזב את המועדון, סטיב מנדאנדה שוערה של קריסטל פאלאס בעונה החולפת, חתם שוב לשלוש שנים בשורות מארסיי.

* סוף הסאגה: ג'אנלואיג'י דונארומה האריך את חוזהו במילאן בארבע שנים נוספות. השוער צפוי להרוויח כ-6 מיליון יורו לעונה. במסגרת העסקה אחיו הבוגר של דונארומה, אנטוניו, המשחק אף הוא כשוער יצטרף לשורות הרוסונרי. לידיעה המלאה

* באיטליה מדווחים שעסקת דוגלאס קוסטה סגורה. על פי כל הדיווחים האלופה האיטלקית תשלם לבאיירן מינכן 6 מיליון יורו תמורת שאילתו של השחקן עם אופציה לרכוש אותו בתום העונה תמורת 40 מיליון יורו.

* ריאל מדריד השאילה רשמית את חאמס רודריגס לבאיירן מינכן. באיירן תשלם 5 מיליון יורו לעונה לריאל מדריד דמי השאלה. הסכום עשוי לעלות (בצורה לא משמעותית) בהתאם להצלחה של הקבוצה. באיירן תישא בשכרו המלא של חאמס: 8 מיליון לעונה הראשונה, 8.2 מיליון לעונה השנייה. לגרמנים תהיה אפשרות לרכוש אותו ב-40 מיליון יורו אחרי שנתיים. אם באיירן לא תרצה, הוא יחזור אוטומטית לריאל, ויהיה לו חוזה איתה לעונת 2019/20. לידיעה המלאה

* הבלם הניגרי אוצ'ה אוגבו (21) עבר מווטפורד לסטנדרד ליאז'. אוגבו מעולם לא שיחק בווטפורד ושיחק בשלוש השנים האחרונות כמושאל בגרנאדה.

* רובין קאזאן השאילה את המגן הימני ויטלי אוסטינוב לרוסטוב. הרוסי בן ה-26 יחזור לרובין בסוף העונה.

* סן לורנסו הציגה את הבלם גונסאלו רודריגס. הארגנטינאי בן ה-33 חזר למועדון בו התחיל את הקריירה אחרי 13 שנה באירופה (8 בוויאריאל, 5 האחרונות בפיורנטינה).

* החלוץ האיטלקי הוותיק אנטוניו קסאנו (34) חתם בעולה החדשה לליגה הראשונה ורונה.

* בנו של יורגן קלינסמן, ג'ונתן קלינסמן, חתם בהרטה ברלין. השוער בן ה-20 הרשים מספיק בשבוע המבחנים שלו בקבוצה מבירת גרמניה והוא מגיע אליה ממכללת ברקלי.

* לגיה ורשה השלימה את החתמתו של קשרה בן ה-21 של בנפיקה שהושאל בעונה שעברה לנוטינגהאם פורסט, הילדברטו פריירה, שחתם ל-4 שנים.

* הבלם וילפרד מוקה, שקיבל הצעה הקיץ ממכבי פתח תקוה, נחת בסופו של דבר בקוניאספור הטורקית.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ירוויח כ-6 מיליון יורו בעונה. דונארומה/מערכת וואלה!, צילום מסך

קוסטה כבר מתרגש

ההוכחה החותכת: דני אלבס עם מרקיניוס בפריס

שמועות

* דיווח טרי מצרפת: דני אלבס נמצא בפריס כדי לעבור בדיקות רפואיות בפריס סן ז'רמן. הברזילאי, שהבריז ברגע האחרון לפפ ומנצ'סטר סיטי, יחתום לשנתיים במועדון. לידיעה המלאה

* "סקיי ספורטס" מדווחים שצ'לסי קרובה להחתים את קשרה של מונאקו, טיימואה בקאיוקו.

* עוד מ"סקיי": חלוצה הניגרי של מנצ'סטר סיטי, קלצ'י איהנאצ'ו, ככל הנראה כבר סיכם את העברתו ללסטר סיטי תמורת 25 מיליון ליש"ט, ומה שמעכב את החתימה כרגע הוא סעיף קנייה בחזרה שהסיטיזנס רוצים להכניס.

* ססאר אספיליקווטה מבוקש על ידי ברצלונה, כך טוענים ב"מונדו דפורטיבו". הקטאלנים מחפשים מגן ימני, ולאחר שהבלוז החתימו את אנטוניו רודיגר, עשויים לנסות להחזיר את הספרדי לארץ מולדתו.

* פרסומים באנגליה מספרים שהקשר האוסטרי מרקו ארנאוטוביץ' (28) ביקש מראשי סטוק לעזוב את המועדון. ווסטהאם מועמדת לרכוש אותו.

* אינטר מוכנה לשלם 60 מיליון יורו על שחקנה הבלגי של רומא, ראג'ה נאינגולן ("גזדאטה דלו ספורט").

* לאחר שלא עבר למנצ'סטר יונייטד, אלברו מוראטה אולי בדרך לצ'לסי. החלוץ הספרדי ככל הנראה רוצה לעזוב את אלופת אירופה, בעוד הבלוז מחפשים חלוץ. על פי ה"אס", צ'לסי צפויה לשלם לריאל 80 מיליון יורו על שירותיו.

* בסקוטלנד מדווחים שהמועמדת המובילה להחתים את חלוצה הצעיר של סלטיק, מוסא דמבלה (20) היא מארסיי הצרפתית.

סזאר אספיליקווטה שחקן צ'לסי. GettyImages
יחזור לליגה הספרדית? אספיליקווטה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully